26 septiembre 2008

Comeza unha nova edición da actividade infantil Merendas no Aquarium

[Ver nota en galego]



- O próximo luns, 29 de setembro, ábrese o prazo de inscrición

- Pensadas para nenos de entre 4 e 13 anos, a actividade combina a realización dunha investigación científica cunha merenda de chocolate con churros.



As Merendas no Aquarium, que se celebrarán todos os sábados do curso escolar ás 17:00 horas, inclúen nesta nova edición moitas novidades e sorpresas, con actividades e experiencias diferentes ás do curso pasado. Con ocasión do Ano Internacional da Ra, realizaranse actividades relacionadas coa conservación dos anfibios, un grupo zoolóxico seriamente ameazado pola deterioración do medio natural. Tamén se deseñaron novas actividades relacionadas coa conservación do medio mariño e os ecosistemas da costa galega.

Para participar nas Merendas é necesario reservar praza chamando ao teléfono 981 189 842. Cada neno deberá aboar unha entrada reducida (4 euros) e recibirá un convite para merendar. Ademais, poderá invitar a un adulto, que terá entrada gratuíta ao acuario.

A actividade é completamente gratuíta para os nenos socios da Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias e para os portadores a Tarxeta Vente.



Comienza una nueva edición de la actividad infantil Meriendas en el Aquarium

- El próximo lunes, 29 de septiembre, se abre el plazo de inscripción

- Pensadas para niños de entre 4 y 13 años, la actividad combina la realización de una investigación científica con una merienda de chocolate con churros.


La Meriendas en el Aquarium, que se celebrarán todos los sábados del curso escolar a las 17:00 horas, incluyen en esta nueva edición muchas novedades y sorpresas, con actividades y experiencias diferentes a las del curso pasado. Con ocasión del Año Internacional de la Rana, se realizarán actividades relacionadas con la conservación de los anfibios, un grupo zoológico seriamente amenazado por el deterioro del medio ambiente natural. También se han diseñado nuevas actividades relacionadas con la conservación del medio ambiente marino y los ecosistemas de la costa gallega.

Para participar en las Meriendas es necesario reservar plaza llamando al teléfono 981 189 842. Cada niño deberá abonar una entrada reducida (4 euros) y recibirá una invitación para merendar. Además, podrá invitar a un adulto, que tendrá entrada gratuita al acuario.

La actividad es completamente gratuita para los niños socios de la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias y para los portadores la Tarjeta Vente.