13 mayo 2009

Os Museos Científicos Coruñeses celebran o Día Internacional dos Museos

[Ver nota en galego]



— Xornada de portas abertas nos tres museos o luns 18 de maio.
— O sábado 16 de maio, «Noite no museo» na Casa das Ciencias e «Happy hour» na Domus e o Aquarium Finisterre.

O próximo luns 18 de maio, Día Internacional dos Museos, celebrarase unha xornada de portas abertas na Casa das Ciencias, na Domus e no Aquarium Finisterrae.

A entrada tamén será gratuíta o sábado 16 de maio dende as 18 horas nos tres Museos Científicos Coruñeses.

Deste xeito, na Domus e no Aquarium Finisterrae celebramos o sábado unha «Happy hour» desde as 18:00 ata a hora habitual de peche: 19:00 na Domus e 20:00 no Acuario. O acceso será libre e gratuito mentres non se complete o aforo dos museos.

Ademais, a Casa das Ciencias prolongará o sábado o seu horario de apertura ata as 24 horas. Será unha «Noite no museo» gratuita con sesións especiais de planetario cada hora: proxectarase o novo programa dixital "Evolución" ás 18, 19, 20, 21, 22 e 23 horas.



Los Museos Científicos Coruñeses celebran el Día Internacional de los Museos

El próximo lunes 18 de mayo, Día Internacional de los Museos, se celebrará una jornada de puertas abiertas en la Casa de las Ciencias, en la Domus y en el Aquarium Finisterrae.

La entrada también será gratuíta el sábado 16 de mayo desde las 18 horas en los tres Museos Científicos Coruñeses.

De este modo, en la Domus y en el Aquarium Finisterrae celebramos el sábado una «Happy hour» desde las 18:00 hasta la hora habitual de cierre: 19:00 en la Domus y 20:00 en el Acuario. El acceso será libre y gratuito mientras no se complete el aforo de los museos.

Además, la Casa de las Ciencias prolongará el sábado su horario de apertura hasta las 24 horas. Será una «Noche en el museo» gratuita con sesiones especiales de planetario cada hora: se proyectará el nuevo programa digital "Evolución" a las 18, 19, 20, 21, 22 y 23 horas.