25 mayo 2009

Os Museos Científicos Coruñeses celebran un Seminario sobre Cultura Científica

[Ver nota en galego]



—O seminario celebraráse os días 29 e 30 de maio no Aquarium Finisterrae e contará coa participación de profesores e profesionais da comunicación científica
—Con esta actividade os Museos Científicos Coruñeses clausuran a primeira edición do ciclo de divulgación científica "Os luns con ciencia", patrocinado por Caixanova


Os Museos Científicos Coruñeses propoñen unha reflexión sobre o estado actual da cultura científica. Con este obxectivo organizan un seminario que estará dirixido por Vladimir de Semir, do Instituto de Educación Continua da Universitat Pompeu Fabra, co seguinte programa:
Venres 29
11.30—13.30 Percepción pública das ciencias. Análisis comparativo EE.UU. - Europa - España
15.30—18.30 Fomento da cultura científica

Sábado 30
11:00—12:30 A ciencia nas artes: cine e teatro
12:30—14:00 Bicentenario de Darwin en clave de divulgación científica

Lugar: Sala Cornide, Aquarium Finisterrae.


Vladimir de Semir dirixe o Máster en Comunicación Científica da Universitat Pompeu Fabra e, nesta institución, coordina o grupo de estudos e análise social denominada Observatorio da Comunicación Científica. De Semir é membro da Comisión para o Estímulo da Cultura Científica da Generalitat de Catalunya e da rede internacional Public Communication of Science and Technology.

Tamén participará Xavier Durán, doutor en Ciencias da Comunicación, director do programa "O Medi Ambient" en TV3 e colaborador en medios de comunicación como o suplemento de ciencia e tecnoloxía de La Vanguardia e o semanario El Temps.

O Seminario sobre Cultura Científica pon punto e final á primeira edición do ciclo "Os luns con ciencia", unha iniciativa dos Museos Científicos Coruñeses e patrocinada por Caixanova, co obxectivo de incorporar a ciencia á axenda cultural cotiá.

Los Museos Científicos Coruñeses celebran un Seminario sobre Cultura Científica

—El seminario se celebrará los días 29 y 30 de mayo en el Aquarium Finisterrae y contará con la participación de profesores y profesionales de la comunicación científica
—Con esta actividad los Museos Científicos Coruñeses clausuran la primera edición del ciclo de divulgación científica "Los lunes con ciencia", patrocinado por Caixanova

Los Museos Científicos Coruñeses proponen una reflexión sobre el estado actual de la cultura científica. Con este objetivo organizan un seminario que estará dirigido por Vladimir de Semir, del Instituto de Educación Continua de la Universitat Pompeu Fabra, con el siguiente programa:
Viernes 29
11.30—13.30 Percepción pública de las ciencias. Análisis comparativo EE.UU. - Europa - España
15.30—18.30 Fomento de la cultura científica

Sábado 30
11:00—12:30 La ciencia en las artes: cine y teatro
12:30—14:00 Bicentenario de Darwin en clave de divulgación científica

Lugar: Sala Cornide, Aquarium Finisterrae.

Vladimir de Semir dirige el Máster en Comunicación Científica de la Universitat Pompeu Fabra y, en esta institución, coordina el grupo de estudios y análisis social denominada Observatorio de la Comunicación Científica. De Semir es miembro de la Comisión para el Estímulo de la Cultura Científica de la Generalitat de Catalunya y de la red internacional Public Communication of Science and Technology.

También participará Xavier Durán, doctor en Ciencias de la Comunicación, director del programa "El Medi Ambient" en TV3 y colaborador en medios de comunicación como el suplemento de ciencia y tecnología de La Vanguardia y el semanario El Temps.

El Seminario sobre Cultura Científica pone punto y final a la primera edición del ciclo "Los lunes con ciencia", una iniciativa de los Museos Científicos Coruñeses, patrocinada por Caixanova, con el objetivo de incorporar la ciencia a la agenda cultural cotidiana.