22 septiembre 2009

A Domus acolle o mércores 23 de setembro unha xornada en homenaxe á oceanógrafa Ángeles Alvariño

[Ver nota en galego]



—Dúas conferencias sobre a científica galega con máis proxección internacional.

Co ánimo de render homenaxe á figura da oceanógrafa galega Ángeles Alvariño (1916-2005), unha das primeiras científicas españolas de proxección internacional en investigación mariña, o Centro Oceanográfico da Coruña (IEO), en colaboración cos Museos Científicos Coruñeses e o Arquivo Municipal da Coruña, organiza o 23 de setembro, a partir das 19:30 horas, unha xornada dedicada á divulgación da súa traxectoria.

Programa:
—Presentación da xornada, a cargo de Mª Teresa Álvarez-Ossorio, oceanógrafa no IEO da Coruña.
—«Ángeles Alvariño e a súa investigación en recursos pesqueiros: A miña relación persoal con Ángeles Alvariño». A cargo de Alberto González-Garcés, doutor en Bioloxía, e asesor técnico no IEO de Vigo
—«Ángeles Alvariño (1916-2005). A pioneira da oceanografía española de maior proxección internacional». Conferencia a cargo de Juan Pérez de Rubín, doutor en Bioloxía e oceanógrafo no IEO de Málaga.

Domus
R/ Santa Teresa, 1
15002 A Coruña
19:30 horas


La Domus acoge el miércoles 23 de septiembre una jornada en homenaje a la oceanógrafa Ángeles Alvariño

—Dos conferencias sobre la científica gallega con más proyección internacional.

Con el ánimo de rendir homenaje a la figura de la oceanógrafa gallega Ángeles Alvariño (1916-2005), una de las primeras científicas españolas de proyección internacional en investigación marina, el Centro Oceanográfico de la Coruña (IEO), en colaboración con los Museos Científicos Coruñeses y el Archivo Municipal de A Coruña, organiza el 23 de septiembre, a partir de las 19:30 horas, una jornada dedicada a la divulgación de su trayectoria.

Programa:
—Presentación de la jornada, a cargo de Mª Teresa Álvarez-Ossorio, oceanógrafa en el IEO de A Coruña.
—«Ángeles Alvariño y su investigación en recursos pesqueros: Mi relación personal con Ángeles Alvariño». A cargo de Alberto González-Garcés, doctor en Biología, y asesor técnico en el IEO de Vigo
—«Ángeles Alvariño (1916-2005). La pionera de la oceanografía española de mayor proyección internacional». Conferencia a cargo de Juan Pérez de Rubín, doctor en Biología y oceanógrafo en el IEO de Málaga.

Domus
R/ Santa Teresa, 1
15002 A Coruña
19:30 horas