25 febrero 2010

A Coruña acolle a exposición "Atapuerca e a evolución humana", acompañada dun programa de actividades paralelas

[Ver nota en galego]



—A mostra estará desde o 26 de febreiro ata o 25 de abril en PALEXCO
—Os Museos Científicos Coruñeses colaboran cun programa de actividades en torno á exposición


"Atapuerca e a evolución" humana é unha exposición itinerante sobre Atapuerca, creada polos investigadores para achegar aos cidadáns a realidade dun dos proxectos científicos máis relevantes na historia da ciencia do noso país.

A exposición está realizada pola Junta de Castilla y León e a Obra Social de Caja España, en colaboración co Concello da Coruña. A inauguración será o venres 26 de febreiro, ás 12 horas, na Sala Municipal de Exposicións de PALEXCO (Avd. da Asociación da Prensa s/n. A Coruña).

Os Museos Científicos Coruñeses colaboran nesta actividade celebrando tres conferencias (26 de febreiro, 11 de marzo e 15 de abril) e visitas guiadas á exposición, dirixidas a grupos escolares.


Conferencia de Juan Luis Arsuaga na Domus

Tra-la inauguración da exposición, o mesmo venres 26 de febreiro, ás 20 horas, Juan Luis Arsuaga dará unha conferencia na Domus. O codirector do equipo investigador de Atapuerca sobre "Darwin e a evolución humana".

Arsuaga é catedrático de Paleontoloxía da Universidade Complutense de Madrid, director do Centro Mixto UCM-ISCIII de Evolución e Comportamento Humanos.

Domus
C /Santa Teresa 1. A Coruña
Entrada libre e gratuíta, ata completar aforamento


A Coruña acoge la exposición "Atapuerca y la evolución humana", acompañada de un programa de actividades paralelas

—La muestra estará desde el 26 de febrero hasta el 25 de abril en PALEXCO
—Los Museos Científicos Coruñeses colaboran con un programa de actividades en torno a la exposición


"Atapuerca y la evolución" humana es una exposición itinerante sobre Atapuerca, creada por los investigadores para acercar a los ciudadanos la realidad de uno de los proyectos científicos más relevantes en la historia de la ciencia de nuestro país.

La exposición está realizada por la Junta de Castilla y León y la Obra Social de Caja España, en colaboración con el Ayuntamiento de A Coruña. La inauguración será el viernes 26 de febrero, a las 12 horas, en la Sala Municipal de Exposiciones de PALEXCO (Avd. de la Asociación de la Prensa s/n. A Coruña).

Los Museos Científicos Coruñeses colaboran en esta actividad celebrando tres conferencias (26 de febrero, 11 de marzo y 15 de abril) y visitas guiadas a la exposición, dirigidas a grupos escolares.


Conferencia de Juan Luis Arsuaga en la Domus

Tras la inauguración de la exposición, el mismo viernes 26 de febrero, a las 20 horas, Juan Luis Arsuaga dará una conferencia en la Domus. El codirector del equipo investigador de Atapuerca hablará sobre "Darwin y la evolución humana".

Arsuaga es catedrático de Paleontología de la Universidad Complutense de Madrid, director del Centro Mixto UCM-ISCIII de Evolución y Comportamiento Humanos.

Domus
C /Santa Teresa 1. A Coruña
Entrada libre y gratuita, hasta completar aforo