13 febrero 2010

O martes de Entroido, xornada de portas abertas nos Museos Científicos Coruñeses

[Ver nota en galego]



—O 16 de febreiro a entrada á Casa das Ciencias, Domus e Aquarium Finisterrae será gratuíta para todos os visitantes.


A oferta de ocio da Casa das Ciencias inclúe a exposición "O asombro de Mr. Darwin", que recibe ao público no exterior do edificio con unha reprodución de Harriet, a tartaruga das Galápagos recollida por Darwin. A maqueta, realizada a tamaño natural,permitirá ao público, especialmente ao infantil, coñecer máis de preto este animal.

Na Domus pódese asistir a unha sesión de cine 3D, coa película "Monstros mariños. Unha aventura prehistórica". Trátase dunha producción co aval científico de National Geographic sobre os incribles animais que dominaron os mares da Terra hai millóns de anos. Haberá sesións ás 12 e 17 horas (versión en galego), ás 13 e 18 horas (versión en castelán)

No Aquarium é unha boa ocasión para asistir á actividade de alimentación das focas, que se celebra ás 12 e ás 17 horas, ou para visitar unha das últimas incorporacións da sala Maremagnum, o acuario cilíndrico de 10.000 litros de capacidade no que se representa un ecosistema litoral. Neste tanque o nivel de auga baixa e sobe cada catro horas simulando as mareas e as situacións que se producen durante este proceso (formación de pozas, escorrentías, ondada, correntes, etc), permitindo visualizar magníficamente o espazo intermareal.

El martes de Carnaval, jornada de puertas abiertas en los Museos Científicos Coruñeses

La oferta de ocio de la Casa de las Ciencias incluye la exposición "El asombro de Mr. Darwin", que recibe al público en el exterior del edificio con una reproducción de Harriet, la tortuga de las Galápagos recogida por Darwin. La maqueta, realizada a tamaño natural,permitirá al público, especialmente al infantil, conocer más de cerca a este animal.

En la Domus se puede asistir a una sesión de cine 3D, con la película "Monstruos marinos. Una aventura prehistórica". Se trata de una producción con el aval científico de National Geographic sobre los increíbles animales que dominaron los mares de la Terra hay millones de años. Habrá sesiones a las 12 y 17 horas (versión en gallego), a las 13 y 18 horas (versión en castellano)

En el Aquarium es una buena ocasión para asistir a la actividad de alimentación de las focas, que se celebra a las 12 y a las 17 horas, o para visitar una de las últimas incorporaciones de la sala Maremagnum, el acuario cilíndrico de 10.000 litros de capacidad en el que se representa un ecosistema litoral. En este tanque el nivel de agua baja y sube cada cuatro horas simulando las mareas y las situaciones que se producen durante este proceso (formación de charcos, escorrentías, oleaje, corrientes, etc), permitiendo visualizar magníficamente el espacio intermareal.