23 abril 2010

O II ciclo "Os luns con ciencia" clausúrase cunha sesión especial dedicada á investigación biomédica

[Ver nota en galego]



A Domus acollerá o próximo luns, 26 de abril, ás 20 horas, a última sesión do II ciclo Os luns con Ciencia. A charla, titulada "Promesas e realidades en investigación biomédica: cantos tipos de células nai existen e para que serven?", será impartida por Lluis Montoliu, investigador do Centro Nacional de Biotecnología (CNB).

Montoliu actualmente dirixe no CNB un grupo de investigación centrado na comprensión dos mecanismos de control da expresión xénica utilizando modelos animais modificados xeneticamente (transxénicos). Ademais xerou diversos modelos de animais transxénicos e mutantes para o estudo de enfermidades conxénitas humanas (albinismo, esquizofrenia, Alzheimer...) e investiga a función de xenes específicos no desenvolvemento da retina de mamíferos.

A presentación da conferencia será realizada por Daniel Soutullo, catedrático de Bioloxía de Ensino Secundario.

O II ciclo Os luns con Ciencia ten como obxectivo incorporar a ciencia á axenda cultural dos cidadáns. Está organizado polos Museos Científicos Coruñeses en colaboración co Departamento de Pedagoxía e Didáctica (Universidade da Coruña), e a participación do Centro Ocenográfico da Coruña (IEO). Patrocinado por Caixanova.



El II ciclo “Los lunes con ciencia” se clausura con una sesión especial dedicada a la investigación biomédica

La Domus acogerá el próximo lunes, 26 de abril, a las 20 horas, la última sesión del II ciclo Los lunes con Ciencia. La charla, titulada “Promesas y realidades en investigación biomédica: ¿cuántos tipos de células madre existen y para qué sirven?”, será impartida por Lluis Montoliu, investigador del Centro Nacional de Biotecnología (CNB).

Montoliu actualmente dirige en el CNB un grupo de investigación centrado en la comprensión de los mecanismos de control de la expresión génica utilizando modelos animales modificados genéticamente (transgénicos). Además ha generado diversos modelos de animales transgénicos y mutantes para el estudio de enfermedades congénitas humanas (albinismo, esquizofrenia, Alzheimer, ...) e investiga la función de genes específicos en el desarrollo de la retina de mamíferos.

La presentación de la conferencia será realizada por Daniel Soutullo, catedrático de Biología de Enseñanza Secundaria.

El II ciclo Los lunes con Ciencia tiene como objetivo incorporar la ciencia a la agenda cultural de los ciudadanos. Está organizado por los Museos Científicos Coruñeses en colaboración con el Departamento de Pedagogía y Didáctica (Universidade da Coruña), y la participación del Centro Ocenográfico de A Coruña (IEO). Patrocinado por Caixanova.