18 mayo 2010

Os Museos Científicos Coruñeses celebran o Día Internacional dos Museos

[Ver nota en galego]



—O martes 18 de maio, con motivo do Día Internacional dos Museos, celebrarase unha xornada de portas abertas na Casa das Ciencias, na Domus e no Aquarium Finisterrae.
—Ademais, como prolongación deste celebración a entrada tamén será gratuíta no Aquarium Finisterrae o sábado 22 de maio dende as 6 da tarde ata as 12 da noite.


No Aquarium a última novidade é a exposición "World Press Photo 2010", coas mellores fotografías realizadas por fotoxornalistas de todo o mundo, que estará ata o 27 de maio.

As propostas da Casa das Ciencias nestes días inclúen a exposición "O asombro de Mr. Darwin", que recibe ao público no exterior do edificio con unha reprodución de Harriet, a tartaruga das Galápagos recollida por Darwin, así como os módulos interactivos de experiencias da primeira planta.

A Domus, ademais das súas exposicións permanentes, presenta a mostra temporal "Eureka!", sobre creatividade e ciencia. Tamén pódese asistir gratis a unha sesión de cine 3D, coa película "Monstros mariños. Unha aventura prehistórica", ás 18 horas.





Los Museos Científicos Coruñeses celebran el Día Internacional de los Museos

—El martes 18 de mayo, con motivo del Día Internacional de los Museos, se celebra una jornada de puertas abiertas en la Casa de las Ciencias, en la Domus y en el Aquarium Finisterrae.
—€”Además, como prolongación de este celebración la entrada también será gratuita en el Aquarium Finisterrae el sábado 22 de mayo desde las 6 de la tarde ata las 12 de la noche.

En el Aquarium la última novedad es la exposición "World Press Photo 2010", con las mejores fotografías realizadas por fotoperiodistas de todo el mundo, que estará hasta el 27 de mayo.

Las propuestas de la Casa de las Ciencias en estos días incluyen la exposición "El asombro de Mr. Darwin", que recibe al público en el exterior del edificio con una reproducción de Harriet, la tortuga de las Galápagos recogida por Darwin, así como los módulos interactivos de experiencias de la primera planta.

La Domus, además de sus exposiciones permanentes, presenta la muestra temporal "Eureka!", sobre creatividad y ciencia. También se puede asistir gratis la una sesión de cine 3D, con la película "Monstruos marinos. Una aventura prehistórica", a las 18 horas.