12 agosto 2010

O concurso “Leva a cámara á Casa das Ciencias” xa ten gañador

[Ver nota en galego]



—O proxecto “Máis alto, máis preto”, de Rogelio Fernández Mosquera, recibiu o primeiro premio dotado con 1.000 euros
—A proposta gañadora plasmarase nun corto que formará parte da programación da “III Mostra de Ciencia e Cinema”, que se celebrará na Coruña entre o 25 e o 30 de outubro.


Rogelio Fernández Mosquera gañou o primeiro premio, dotado con 1.000 euros, do concurso “Leva a cámara á Casa das Ciencias” co proxecto “Máis alto, máis preto”. O certame buscaba promover a produción de dous proxectos audiovuais en homenaxe a Casa das Ciencias no seu XXV aniversario. Non obstante, o xurado (Xosé Antón Fraga Vázquez, director dos Museos Científicos Coruñeses; Marcos Pérez Maldonado, director técnico da Casa das Ciencias, e Oscar Sánchez, crítico cinematográfico e membro da Asociación de Amigos da Casa das Ciencias) acordou deixar deserto o segundo dos premios previstos nas bases da convocatoria.

O corto que se realice a partir do proxecto gañador formará parte da programación da “III Mostra de Ciencia e Cinema”, que se celebrará na Coruña entre os días 25 e 30 de outubro de 2010.


Máis información:
Convocatoria "Leva a cámara á Casa das Ciencias"


El concurso “Lleva tu cámara a la Casa de las Ciencias” ya tiene ganador

—El proyecto “Máis alto, máis preto”, de Rogelio Fernández Mosquera, ha recibido el primer premio dotado con 1.000 euros.
—La propuesta ganadora se plasmará en un corto que formará parte de la programación de la “III Mostra de Ciencia e Cinema”, que se celebrará en A Coruña entre el 25 y 30 de octubre.


Rogelio Fernández Mosquera ha ganado el primer premio, dotado con 1.000 euros, del concurso “Lleva tu cámara a la Casa de las Ciencias” con el proyecto “Máis alto, máis preto”. El certamen buscaba promover la producción de dos proyectos audiovisuales en homenaje a la Casa de las Ciencias en su XXV aniversario. Sin embargo, el jurado (Xosé Antón Fraga Vázquez, director de los Museos Científicos Coruñeses; Marcos Pérez Maldonado, director técnico de la Casa de las Ciencias, y Oscar Sánchez, crítico de cine y miembro de la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias) ha acordado dejar desierto el segundo de los premios previstos en las bases de la convocatoria.

El corto que se realice a partir del proyecto ganador formará parte de la programación de la III Mostra de Ciencia y Cinema, que se celebrará en A Coruña entre los días 25 y 30 de octubre de 2010.

Más información:
Convocatoria “Lleva tu cámara a la Casa de las Ciencias”