03 agosto 2010

O Planetario levará o nome de Jaítos Medal

[Ver nota en galego]



—Desde setembro, o Planetario levará o nome do noso compañeiro recentemente falecido.
—O Alcalde aceptou a proposta trasladada desde os Museos Científicos Coruñeses


A semana pasada, a dirección dos Museos Científicos Coruñeses trasladoulle ao Alcalde da Coruña a proposta de que o planetario da Casa das Ciencias levase o nome de "Planetario Jaítos Medal", reflexando o sentimento dos traballadores dos museos e a petición de persoas e colectivos relacionadas coa astronomía, ademais de centos de internautas que apoiaron a petición en Facebook.

Hoxe, 3 de agosto, recibimos a comunicación do Gabinete de Alcaldía aceptando a proposta, a executar en setembro. Desde os Museos Científicos Coruñeses queremos expresar a satisfacción polo recoñecemento ao noso compañeiro recentemente falecido.

Juan Carlos Medal Cabezas, ao que todos coñecían como Jaítos, traballou na Casa das Ciencias da Coruña desde a súa inauguración en 1985. No Planetario, Jaítos ensinou a mirar ao ceo a milleiros e milleiros de persoas.

El Planetario llevará el nombre de Jaítos Medal

—Desde septiembre, el Planetario llevará el nombre de nuestro compañero recién fallecido
—El Alcalde aceptó la propuesta trasladada desde los Museos Científicos Coruñeses


La semana pasada, la dirección de los Museos Científicos Coruñeses le trasladó al Alcalde de A Coruña la propuesta de que el planetario de la Casa de las Ciencias llevara el nombre de "Planetario Jaítos Medal", reflejando el sentimiento de los trabajadores de los museos y la petición de personas y colectivos relacionadas con la astronomía, además de cientos de internautas que apoyaron la petición en Facebook.

Hoy, 3 de agosto, recibimos la comunicación del Gabinete de Alcaldía aceptando la propuesta, a ejecutar en septiembre. Desde los Museos Científicos Coruñeses queremos expresar la satisfacción por el reconocimiento a nuestro compañero recién fallecido.

Juan Carlos Medal Cabezas, al que todos conocían como Jaítos, trabajó en la Casa de las Ciencias de A Coruña desde su inauguración en 1985. En el Planetario, Jaítos enseñó a mirar al cielo a miles y miles de personas.