16 noviembre 2010

A Domus acolle o xoves 18 de novembro a celebración do "Día europeo do Uso prudente dos Antibióticos"

[Ver nota en galego]



—As actividades, organizadas polo Instituto de Investigación Biomédica da Coruña (INIBIC), comezarán ás 19 horas coa representación dunha obra de teatro
—Ás 20 horas terá lugar a conferencia "O problema da resistencia aos antibióticos", da Dra. Adela González de la Campa, investigadora do CSIC


A obra de teatro científico "Comando Antibiótico contras as bacterias mutantes" está dirixida a todos os públicos. Na representación os axentes secretos Ceroun e Cerounha levarannos a coñecer que son as bacterias e por que estanse volvendo resistentes aos antibióticos. A obra conta con dous xogos na que voluntarios axudarán a Ceroun e Cerounha a explicar aos asistentes que é mutación e que é a transmisión horizontal. A obra dura 50 minutos.

Conferencia "O problema da resistencia aos antibióticos"
A charla será impartida por unha experta en resistencia aos antibióticos, a Dra. Adela González de la Campa, na que enfocará o problema da resistencia como unha carreira de armamentos entre homes e bacterias.

A Dra. González de la Campa é investigadora científica titular do CSIC, e traballa no centro Nacional de Microbioloxía no Instituto de Salud Carlos III de Madrid, onde dirixe a Unidade de Xenética Bacteriana. O seu grupo de investigación estuda as bases moleculares da acción dos antibióticos, especialmente en neumococo e estreptococos xenéticamente relacionados. O neumococo presenta en España unha elevada resistencia aos antibióticos debida principalmente ao uso irresponsable dos mesmos.


La Domus acoge el jueves 18 de noviembre a celebración del "Día europeo del Uso prudente de los Antibióticos"

—Las actividades, organizadas por el Instituto de Investigación Biomédica de A Coruña (INIBIC), comenzarán a las 19 horas con la representación de una obra de teatro
—A las 20 horas tendrá lugar la conferencia "El problema de la resistencia a los antibióticos", de la Dra. Adela González de la Campa, investigadora del CSIC


La obra de teatro científico "Comando Antibiótico contras las bacterias mutantes" está dirigida a todos los públicos. En la representación los agentes secretos Ceroun y Cerounha nos llevarán a conocer que son las bacterias y por que se están volviendo resistentes a los antibióticos. La obra cuenta con dos juegos en la que voluntarios ayudarán la Ceroun y Cerounha a explicar a los asistentes que es mutación y que es la transmisión horizontal. La obra dura 50 minutos.

Conferencia "El problema de la resistencia a los antibióticos"
La charla será impartida por una experta en resistencia a los antibióticos, la Dra. Adela González de la Campa, en la que enfocará el problema de la resistencia como una carrera de armamentos entre hombres y bacterias.

La Dra. González de la Campa es investigadora científica titular del CSIC, y trabaja en el centro Nacional de Microbiología en el Instituto de Salud Carlos III de Madrid, donde dirige la Unidad de Genética Bacteriana. Su grupo de investigación estudia las bases moleculares de la acción de los antibióticos, especialmente en neumococo y estreptococos genéticamente relacionados. El neumococo presenta en España una elevada resistencia a los antibióticos deber principalmente al uso irresponsable de los mismos.