05 noviembre 2010

Os Museos Científicos Coruñeses celebran a Semana da Ciencia do 8 ao 14 de novembro

[Ver nota en galego]



—O programa de actividades ábrese con xornadas de portas abertas na Casa das Ciencias, a Domus e o Aquarium Finisterrae, do 8 ao 14 de novembro.
—O luns 8 presentarase na Domus unha nova película en 3D: "SOS Planet"

Do 8 ao 14 de novembro, os visitantes poderán coñecer gratis as exposicións e actividades dos tres Museos Científicos Coruñeses. Na Casa das Ciencias atoparán a mostra de ilustracións científicas "Unha ollada natural", ou as experiencias interactivas da primeira planta; na Domus a exposición "Eureka!" adentra aos visitantes na creatividade como parte da ciencia; e no Aquarium se pode asistir a unha sesión da Charca das Caricias, ou á alimentación das focas, entre moitas outras propostas.

Actos programados para a Semana de Ciencia.
Ademáis das actividades habituais, o luns 8 se presentará na Domus unha nova película en 3D, titulada "SOS Planet". Desde as profundidades do océano ao frío glacial do Ártico e a espesura da xungla de Borneo, "SOS Planet" convida a explorar a situación medioambiental do noso fráxil planeta.

E para iso propón tres temas de actualidade: o quecemento global, a destrución dos hábitats oceánicos e a deforestación.A partir do luns 8 haberá sesións ás 18 horas de luns a venres. Os sábados, domingos, festivos ás 12 e 17 horas (versión en galego), ás 13 e 18 horas (versión en castelán). Durante a Semana da Ciencia serán gratuitas estas proxeccións de cine 3D e mais as sesións de planetario dixital.

A Semana da Ciencia nos Museos Científicos Coruñeses rematará cos actos de entrega dos Prismas Casa das Ciencias á Divulgación 2010. A ceremonia de entrega será o sábado 13 de novembro no salón de plenos do concello. Ademáis, con motivo deste acto se celebrarán os seguintes abertos ao público:
- Venres 12 de novembro, ás 20 horas na Domus: Mesa redonda sobre "A ciencia prensa escrita", coa participación de Patricia Fernández de Lis (Público), Elena Sanz (Heraldo de Aragón), Raúl Romar (La Voz de Galicia)
- Sábado 13 de novembro, na Domus:
11:30 horas. Presentación do documental "En busca do mexillón de río", Prisma ao mellor traballo multimedia 2010. Lugar: sala Leonardo da Vinci, Domus (r/ Santa Teresa 1)

12:00 horas. Presentación do libro "Vivir dos vidas: un viaje por la metamorfosis de los insectos", de Xavier Bellés, Prisma ao mellor texto inédito 2009, editado en colaboración con La Voz de Galicia.


Los Museos Científicos Coruñeses celebran la Semana de la Ciencia del 8 al 14 de noviembre

—El programa de actividades se abre con jornadas de puertas abiertas en la Casa de las Ciencias, la Domus y el Aquarium Finisterrae, del 8 al 14 de noviembre.
—El lunes 8 se presentará en la Domus una nueva película en 3D: "SOS Planet"


Del 8 al 14 de noviembre, los visitantes podrán conocer gratis las exposiciones y actividades de los tres Museos Científicos Coruñeses. En la Casa de las Ciencias encontrarán la muestra de ilustraciones científicas "Un vistazo natural", o las experiencias interactivas de la primera planta; en la Domus la exposición "Eureka!" adentra a los visitantes en la creatividad como parte de la ciencia; y en el Aquarium se puede asistir a una sesión de la Charca de las Caricias, o a la alimentación de las focas, entre muchas otras propuestas.

Actos programados para la Semana de Ciencia.
Ademáis de las actividades habituales, el lunes 8 se presentará en la Domus una nueva película en 3D, titulada "SOS Planet". Desde las profundidades del océano al frío glacial del Ártico y la espesura de la jungla de Borneo, "SOS Planet" invita a explorar la situación medioambiental de nuestro frágil planeta.

Y para eso propone tres temas de actualidad: el calentamiento global, la destrucción de los hábitats oceánicos y la deforestación.A partir del lunes 8 habrá sesiones a las 18 horas de lunes a viernes. Los sábados, domingos, festivos a las 12 y 17 horas (versión en gallego), a las 13 y 18 horas (versión en castellano). Durante la Semana de la Ciencia serán gratuitas estas proyecciones de cine 3D y las sesiones de planetario digital.

La Semana de la Ciencia en los Museos Científicos Coruñeses rematará con los actos de entrega de los Prismas Casa de las Ciencias a la Divulgación 2010. La ceremonia de entrega será el sábado 13 de noviembre en el salón de plenos del ayuntamiento. Ademáis, con motivo de este acto se celebrarán los siguientes abiertos al público:
- Viernes 12 de noviembre, a las 20 horas en la Domus: Mesa redonda sobre "La ciencia prensa escrita", con la participación de Patricia Fernández de Lis (Público), Elena Sanz (Heraldo de Aragón), Raúl Romar (La Voz de Galicia)
- Sábado 13 de noviembre, en la Domus:
11:30 horas. Presentación del documental "En busca del mejillón de río", Prisma al mejor trabajo multimedia 2010. Lugar: sala Leonardo de la Vinci, Domus (r/ Santa Teresa 1)

12:00 horas. Presentación del libro "Vivir de los venidas: un viaje por lana metamorfosis de los insectos", de Xavier Bellés, Prisma al mejor texto inédito 2009, editado en colaboración con La Voz de Galicia.