01 diciembre 2010

Ampliado o prazo de presentación de preguntas para o XIII Premio Luis Freire de Investigación Científica para Escolares

[Ver nota en galego]



—O "Luis Freire" é un premio de investigación que reta aos estudantes galegos de secundaria a demostrar a súa creatividade científica.
—Os escolares que desexen participar teñen ata o próximo 20 de decembro para enviar as súas preguntas.


O primeiro paso que os estudantes deben dar para participar é facerse unha pregunta relacionada con feitos e procesos da vida cotiá, da súa contorna máis inmediata. Despois, co asesoramento dun profesor, deberán deseñar a investigación cientifica que lles permita obter resultados e conclusións.

Os escolares que desexen participar teñen ata o próximo 20 de decembro para enviar as súas preguntas. Posteriormente, os admitidos terán 4 meses para desenvolver os seus traballos. A fase final terá lugar na Domus o 11 de xuño de 2011 e a ela concorrerán os cinco mellores traballos seleccionados.

O Premio Luis Freire de Investigación Científica para Escolares naceu en 1999 como unha iniciativa dos Museos Científicos Coruñeses para fomentar o interese pola ciencia e a formación en actitudes científicas. Creado en memoria do botánico galego, premia aos participantes que se distinguen pola orixinalidade e o rigor das súas investigacións, que demostran sentido crítico, curiosidade e constancia.

Na XIII edición do "Luis Freire", o primeiro premio consiste nunha viaxe a un lugar ou instalación de interese científico-cultural (nas pasadas convocatorias visitaron as excavacións de Atapuerca e o parque natural Arribes del Duero), e un cheque-agasallo de El Corte Inglés para o profesor.

O Premio Luis Freire de Investigación Científica para Escolares está convocado polos Museos Científicos Coruñeses e El Corte Inglés, en colaboración coa Asociación de Amigos da Casa das Ciencias.

Máis información, bases da convocatoria e boletín de inscrición en:
www.casaciencias.org/luis-freire

Ampliado el plazo de presentación de preguntas para el XIII Premio Luis Freire de Investigación Científica para Escolares
—€”El "Luis Freire" es un premio de investigación que reta a los estudiantes gallegos de secundaria a demostrar su creatividad científica.
—€”Los escolares que deseen participar tienen hasta el próximo 20 de diciembre para enviar sus preguntas.


El primer paso que los estudiantes deben dar para participar es hacerse una pregunta relacionada con hechos y procesos de la vida cotidiana, de su entorno más inmediato. Después, con el asesoramiento de un profesor, deberán diseñar la investigación cientifica que les permita obtener resultados y conclusiones.

Los escolares que deseen participar tienen hasta el próximo 20 de diciembre para enviar sus preguntas. Posteriormente, los admitidos tendrán 4 meses para desarrollar sus trabajos. La fase final tendrá lugar en la Domus el 11 de junio de 2011 y a ella concurrirán los cinco mejores trabajos seleccionados.

El Premio Luis Freire de Investigación Científica para Escolares nació en 1999 como una iniciativa de los Museos Científicos Coruñeses para fomentar el interés por la ciencia y la formación en actitudes científicas. Creado en memoria del botánico gallego, premia a los participantes que se distinguen por la originalidad y el rigor de sus investigaciones, que demuestran sentido crítico, curiosidad y constancia.

En la XIII edición del "Luis Freire", el primer premio consiste en un viaje a un lugar o instalación de interés científico-cultural (en las pasadas convocatorias visitaron las excavaciones de Atapuerca y el parque natural Arribes del Duero), y un cheque-regalo de El Corte Inglés para el profesor.

El Premio Luis Freire de Investigación Científica para Escolares está convocado por los Museos Científicos Coruñeses y El Corte Inglés, en colaboración con la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias.

Más información, bases de la convocatoria y boletín de inscripción en:
www.casaciencias.org/luis-freire