24 febrero 2011

AS MERENDAS NO AQUARIUM ESTARÁN DEDICADAS ATA FINAL DE CURSO Á COCIÑA CON “PEIXES CORRECTOS”

[Ver nota en galego]



-A actividade forma parte da campaña europea "Elixe o peixe correcto", desenvolvida polo Aquarium Finisterrae para fomentar o consumo sostible de peixe

A partir do sábado 19 de febreiro as Merendas no Aquarium terán como actividade principal a realización de receitas de cociña con peixe recomendado pola campaña "Elixe o peixe correcto". Da man de cociñeiras especializadas en actividades educativas, os participantes realizarán unha pizza de xarda. Preparán a masa, engadirán ingredientes frescos, enfornarana e despois farán unha degustación. E finalizarán, como é habitual nesta actividade, coa merenda de chocolate con churros.

Para estas especiais Merendas cóntase coa colaboración de "Aula de Chefs", que se definen como un proxecto de gastronomía social que ofrece talleres de cociña participativos. Traballan os contidos transversalmente, combinado aspectos relacionados coa sostibilidade e o medioambiente, a educación e a alimentación, e a cultura gastronómica. Ademais, a actividade terá tamén un compoñente ecolóxico, grazas á colaboración de dúas empresas na subministración dos produtos para as receitas, Alandra (alimentación ecolóxica) e Pescaldía.

As Merendas no Aquarium están pensadas para nenos e nenas de entre 4 e 13 anos, e se celebran todos os sábados do curso escolar ás 17:00 horas.

Para participar nas Merendas é necesario reservar praza chamando ao teléfono 981 189 842. As prazas para as Merendas en curso están esgotadas. A reserva de prazas para o seguinte trimestre abrirase o próximo 14 de marzo.

Cada neno debe aboar unha entrada reducida (4 euros) e recibe un convite para merendar. Ademais, pode invitar a un adulto, que ten entrada gratuíta ao acuario.

A actividade é completamente gratuíta para os nenos socios da Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias e para os titulares da Tarxeta Vinte.


LAS MERIENDAS EN EL AQUARIUM ESTARÁN DEDICADAS HASTA FINAL DE CURSO A LA COCINA CON "PESCADOS CORRECTOS"

- La actividad forma parte de la campaña europea "Elige el pescado correcto", desarrollada por el Aquarium Finisterrae para fomentar el consumo sostenible de pescado

A partir del sábado 19 de febrero las Meriendas en el Aquarium tendrán como actividad principal la realización de recetas de cocina con pescado recomendado por la campaña "Elige el pescado correcto". De la mano de cocineras especializadas en actividades educativas, los participantes realizarán una pizza de caballa. Prepararán la masa, añadirán ingredientes frescos, la hornearán y después harán una degustación. Y finalizarán, como es habitual en esta actividad, con la merienda de chocolate con churros.

Para estas especiales Meriendas se cuenta con la colaboración de "Aula de Chefs", que se definen como un proyecto de gastronomía social que ofrece talleres de cocina participativos. Trabajan los contenidos transversalmente, combinado aspectos relacionados con la sostenibilidad y el medioambiente, la educación y la alimentación, y la cultura gastronómica. Además, la actividad tendrá también un componente ecológico, gracias a la colaboración de dos empresas en el suministro de los productos para las recetas, Alandra (alimentación ecológica) y Pescaldía.

Las Meriendas en el Aquarium están pensadas para niños y niñas de entre 4 y 13 años, y se celebran todos los sábados del curso escolar a las 17:00 horas.

Para participar en las Meriendas es necesario reservar plaza llamando al teléfono 981 189 842. Las plazas para las Meriendas en curso están agotadas. La reserva de plazas para el siguiente trimestre se abrirá el próximo 14 de marzo.

Cada niño debe abonar una entrada reducida (4 euros) y recibe una invitación para merendar. Además, puede invitar a un adulto, que tiene entrada gratuita al acuario.

La actividad es completamente gratuita para los niños socios de la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias y para los titulares de la Tarjeta Veinte.