01 abril 2011

A Domus acolle o luns 4 de abril unha conferencia sobre innovación en transplante pulmonar

[Ver nota en galego]



—Cuarta sesión do III ciclo «Os luns con ciencia»

"Transplante pulmonar: a innovación ao servizo dos pacientes". Con este título a Domus acollerá o luns, 4 de abril, ás 20 horas, a charla impartida polo Dr. José María Borro, Xefe do Programa de Transplante Pulmonar e Xefe de Servizo de Cirurxía Torácica do CHUAC.

O Dr. Borro ten unha dilatada e frutífera experiencia en transplante pulmonar. Como coordinador e director da Unidade de Transplantes do Hospital La Fe de Valencia (de 1990 a 1998), dirixiu o grupo médico responsable do primeiro transplante cardiopulmonar de longa supervivencia en España.

A conferencia está englobada no III ciclo Luns con Ciencia, organizado polos Museos Científicos. Nesta edición o tema central é a saúde, tratando específicamente os trasplantes, os hábitos cardiosaudables e a obesidade. Por iso, ademáis da colaboración da Universidade da Coruña (Unidade de Divulgación Científica), se conta coa do Complexo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

O ciclo Luns con Ciencia ten como obxectivo incorporar a ciencia á axenda cultural dos cidadáns.

4 de abril
Domus. R/ Santa Teresa 1, A Coruña
20 horas


La Domus acoge el lunes 4 de abril una conferencia sobre innovación en trasplante pulmonar
—Cuarta sesión del III ciclo «Los lunes con ciencia»

"Trasplante pulmonar: la innovación al servicio de los pacientes". Con este título la Domus acogerá el lunes, 4 de abril, a las 20 horas, la charla impartida por el Dr. José María Borro, Jefe del Programa de Trasplante Pulmonar y Jefe de Servicio de Cirugía Torácica del CHUAC.

El Dr. Borro tiene una dilatada y fructífera experiencia en trasplante pulmonar. Como coordinador y director de la Unidad de Trasplantes del Hospital La Fe de Valencia (de 1990 a 1998), dirigió el grupo médico responsable del primero trasplante cardiopulmonar de larga supervivencia en España.

La conferencia está englobada en el III ciclo Lunes con Ciencia, organizado por los Museos Científicos. En esta edición el tema central es la salud, tratando específicamente los trasplantes, los hábitos cardiosaudables y la obesidad. Por eso, además de la colaboración de la Universidade da Coruña (Unidad de Divulgación Científica), se cuenta con la del Complejo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

El ciclo Lunes con Ciencia tiene como objetivo incorporar la ciencia a la agenda cultural de los ciudadanos.

4 de abril
Domus. R/ Santa Teresa 1, A Coruña
20 horas