20 mayo 2011

Charla sobre a obesidade o luns 23 de maio, na Domus, dentro do ciclo Luns con Ciencia

[Ver nota en galego]



—"Do home primitivo ao home obeso"

Este é o título da charla que ofecerá o Dr. Ovidio Vidal, xefe do Servizo de Endocrinoloxía do CHUAC. Na súa longa e recoñecida traxectoria como endocrinólogo, o Dr. Vidal acadou catro premios de investigación en congresos nacionais, foi presidente da Federación Española de Asociaciones de Educadores en Diabetes e do Comité de Expertos para o tratamento optimizado da diabetes tipo I do Ministerio de Sanidad, entre moitas outras actividades desempeñadas. Ademais, actualmente é membro da Comisión Asesora de Diabetes da Xunta de Galicia.

O III ciclo Luns con Ciencia está organizado polos Museos Científicos Coruñeses. Nesta edición o tema central é a saúde, tratando específicamente os transplantes, os hábitos cardiosaudables e a obesidade. Por iso, ademáis da colaboración da Universidade da Coruña (Unidade de Divulgación Científica), se conta coa do Complexo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

O ciclo Luns con Ciencia ten como obxectivo incorporar a ciencia á axenda cultural dos cidadáns.

23 de maio, ás 20:00
Domus
Santa Teresa 1, 15002 A Coruña [como chegar?]


Charla sobre la obesidad el lunes 23 de mayo, en la Domus, dentro del ciclo «Lunes con Ciencia»

—"Del hombre primitivo al hombre obeso"

Este es el título de la charla que ofecerá el Dr. Ovidio Vidal, jefe del Servicio de Endocrinología del CHUAC. En su larga y reconocida trayectoria como endocrinólogo, el Dr. Vidal consiguió cuatro premios de investigación en congresos nacionales, fue presidente de la Federación Española de Asociaciones de Educadores en Diabetes y del Comité de Expertos para el tratamiento optimizado de la diabetes tipo I del Ministerio de Sanidad, entre muchas otras actividades desempeñadas. Además, actualmente es miembro de la Comisión Asesora de Diabetes de la Xunta de Galicia.

El III ciclo Lunes con Ciencia está organizado por los Museos Científicos Coruñeses. En esta edición el tema central es la salud, tratando específicamente los trasplantes, los hábitos cardiosaudables y la obesidad. Por eso, ademáis de la colaboración de la Universidad de A Coruña (Unidad de Divulgación Científica), se cuenta con la del Complejo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

El ciclo Lunes con Ciencia tiene como objetivo incorporar la ciencia a la agenda cultural de los ciudadanos.

23 de mayo, a las 20:00
Domus
Santa Teresa 1, 15002 A Coruña [¿cómo llegar?]