03 junio 2011

A Domus acolle unha charla sobre biotecnoloxía e diabetes o luns 6 de xuño

[Ver nota en galego]



—"A diabetes e a súa alianza coa biotecnoloxía"

Ese é o tema da próxima sesión do ciclo Luns con Ciencia, que se celebrará o próximo 6 de xuño. A charla será ofrecida pola Dra. Teresa Martínez Ramonde, especialista de endocrinoloxía e nutrición do CHUAC. A Dra. Martínez Ramonde desenvolve o seu traballo con especial dedicación á diabetes tipo 1, para a que na actualidade está a crear unha Unidade no CHUAC.

O III ciclo Luns con Ciencia está organizado polos Museos Científicos. Nesta edición o tema central é a saúde, tratando específicamente os transplantes, os hábitos cardiosaudables e a obesidade. Por iso, ademais da colaboración da Universidade da Coruña (Unidade de Divulgación Científica), se conta coa do Complexo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

O Ciclo Luns con Ciencia ten como obxectivo incorporar a ciencia á axenda cultural dos cidadáns.

6 de xuño
Domus. R/ Santa Teresa 1, A Coruña
20 horas


La Domus acoge una charla sobre biotecnología y diabetes el lunes 6 de junio
—"La diabetes y su alianza con la biotecnología"

Ese es el tema de la próxima sesión del ciclo Lunes con Ciencia, que se celebrará el próximo 6 de junio. La charla será ofrecida por la Dra. Teresa Martínez Ramonde, especialista de endocrinología y nutrición del CHUAC. La Dra. Martínez Ramonde desarrolla su trabajo con especial dedicación a la diabetes tipo 1, para la que en la actualidad está creando una Unidad en el CHUAC.

El III ciclo Lunes con Ciencia está organizado por los Museos Científicos. En esta edición el tema central es la salud, tratando específicamente los trasplantes, los hábitos cardiosaudables y la obesidad. Por eso, además de la colaboración de la Universidad de A Coruña (Unidad de Divulgación Científica), se cuenta con la del Complejo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

El Ciclo Lunes con Ciencia tiene como objetivo incorporar la ciencia a la agenda cultural de los ciudadanos.

6 de junio
Domus. R/ Santa Teresa 1, A Coruña
20 horas