17 junio 2011

O III ciclo "Luns con ciencia" clausúrase coa sesión "A obesidade, unha epidemia que se pode combater"

[Ver nota en galego]



—Ao acto de clausura asistirán representates das entidades organizadoras, UDC, CHUAC e Museos Científicos Coruñeses
-A terceira edición do ciclo segue viva no e-Museo, onde se poderán escoitar e descargar as conferencias en MP3


A Domus acollerá o próximo luns, 20 de xuño, ás 20 horas, a última sesión do III ciclo Luns con Ciencia. A charla será impartida pola Dra. Susana Monereo, xefa do Servizo de Endocrinoloxía e Nutrición do Hospital Universitario de Xetafe.

A Dra. Monereo fará unha análise da situación actual da obesidade no mundo e en España, e dará consellos prácticos a pé de mesa para combatila, trasladando unha mensaxe optimista para as persoas que buscan solucións a este problema de saúde.

A Dra Monereo é actualmente membro do Comité Científico grupo NAOS na Estratexia de Prevención da Obesidade en España, da Comisión Nacional da Especialidade (CNE), e foi membro Comité Científico da Axencia de Seguridade Alimentaria Española (AESA) dende febreiro de 2006 ata 2010. Colabora habitualmente en medios de comunicación sobre temas de endocrinoloxía, nutrición e diabete, e é responsable do programa de control de IMC das modelos da pasarela Cibeles da Comunidade Autónoma de Madrid.

O III ciclo Luns con Ciencia está organizado polos Museos Científicos Coruñeses. Nesta edición o tema central é a saúde, tratando específicamente os transplantes, os hábitos cardiosaudables e a obesidade. Por iso, ademais da colaboración da Universidade da Coruña (Unidade de Divulgación Científica), se conta coa do Complexo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

O Ciclo Luns con Ciencia ten como obxectivo incorporar a ciencia á axenda cultural dos cidadáns.
20 de xuño
Domus. R/ Santa Teresa 1, A Coruña
20 horas


El III ciclo "Lunes con ciencia" se clausura con la sesión "La obesidad, una epidemia que se puede combatir"

—Al acto de clausura asistirán representates de las entidades organizadoras, UDC, CHUAC y Museos Científicos Coruñeses
-La tercera edición del ciclo sigue viva en el e-Museo, donde se podrán escuchar y descargar las conferencias en MP3

La Domus acogerá el próximo lunes, 20 de junio, a las 20 horas, la última sesión del III ciclo Lunes con Ciencia. La charla será impartida por la Dra. Susana Monereo, jefa del Servicio de Endocrinología y Nutrición del Hospital Universitario de Getafe.

La Dra. Monereo hará un análisis de la situación actual de la obesidad en el mundo y en España, y dará consejos prácticos a pie de mesa para combatirla, trasladando un mensaje optimista para las personas que buscan soluciones la este problema de salud.

La Dra Monereo es actualmente miembro del Comité Científico grupo NAOS en la Estrategia de Prevención de la Obesidad en España, de la Comisión Nacional de la Especialidad (CNE), y fue miembro Comité Científico de la Agencia de Seguridad Alimentaria Española (AESA) desde febrero de 2006 hasta 2010. Colabora habitualmente en medios de comunicación sobre temas de endocrinología, nutrición y diabetes, y es responsable del programa de control de IMC de las modelos de la pasarela Cibeles de la Comunidad Autónoma de Madrid.

El III ciclo Lunes con Ciencia está organizado por los Museos Científicos Coruñeses. En esta edición el tema central es la salud, tratando específicamente los trasplantes, los hábitos cardiosaudables y la obesidad. Por eso, además de la colaboración de la Universidad de A Coruña (Unidad de Divulgación Científica), se cuenta con la del Complejo Hospitalario Universitario de A Coruña (CHUAC).

El Ciclo Lunes con Ciencia tiene como objetivo incorporar la ciencia a la agenda cultural de los ciudadanos.
20 de junio
Domus. R/ Santa Teresa 1, A Coruña
20 horas