02 mayo 2012

El jueves 3 de mayo la Domus acoge la conferencia “El siglo de oro de la biotecnología vegetal”

[Ver nota en galego]



—La charla divulgativa será ofrecida por el profesor José María Seguí Simarro.
—Este investigador obtuvo el Prisma Casa de las Ciencias a la Divulgación 2010 en la modalidad de textos inéditos, por un trabajo sobre el mismo tema.


Seguí hablará, entre otras cuestiones, sobre el control de enfermedades o la producción de compuestos de interés industrial, sólo dos ejemplos de las muchas posibilidades que ofrece la biotecnología aplicada a las plantas, que en los últimos cien años ha avanzado enormemente y que aún se espera aporte interesantes frutos en el futuro.

José María Seguí es profesor del Departamento de Biotecnología de la Universidad Politécnica de Valencia e investigador del Instituto para la Conservación y Mejora de la Agrodiversidad Valenciana.

El libro que obtuvo el Prisma Casa de las Ciencias y sobre el que trata la conferencia, “El siglo de oro de la biotecnología vegetal. Cien años que han cambiado nuestra visión de las plantas”, ha sido editado ahora con la colaboración del diario La Voz de Galicia, que lo distribuirá con el periódico el sábado 5 de mayo, a un precio reducido.

Conferencia:
Jueves 3 de mayo, a las 20:00
Sala Leonardo da Vinci
Domus
C/ Ángel Rebollo 91, A Coruña

Entrada libre y gratuita
Aforo limitado


O  xoves 3 de maio a Domus acolle a conferencia “O século de ouro da biotecnoloxía vexetal”

—A charla divulgativa será ofrecida polo profesor José María Seguí Simarro.
—Este investigador obtivo o Prisma Casa das Ciencias á Divulgación 2010 na modalidade de textos inéditos, por un traballo sobre o mesmo tema.

Seguí falará, entre outras cuestións, sobre o control de enfermidades ou a produción de compostos de interese industrial, só dous exemplos das moitas posibilidades que ofrece a biotecnoloxía aplicada ás plantas, que nos últimos cen anos avanzou enormemente e que aínda se espera achegue interesantes froitos no futuro.

José María Seguí é profesor do Departamento de Biotecnoloxía da Universidade Politécnica de Valencia e investigador do Instituto para a Conservación e Mellora da Agrodiversidad Valenciana.

O libro que obtivo o Prisma Casa das Ciencias e sobre o que trata a conferencia, “O século de ouro da biotecnoloxía vexetal. Cen anos que cambiaron a nosa visión das plantas”, foi editado agora coa colaboración do diario La Voz de Galicia, que o distribuirá co xornal o sábado 5 de maio, a un prezo reducido.

Conferencia:

Xoves 3 de maio, ás 20:00
Sala Leonardo da Vinci
Domus
C/ Ángel Rebollo 91, A Coruña

Entrada libre e gratuíta

Aforamento limitado