14 diciembre 2012

La Casa de las Ciencias organiza actividades especiales para Navidad

[Ver nota en galego]



PLAZAS AGOTADAS PARA EL TALLER DE "MAGIA, PÉNDULOS Y CIENCIA DE LAS SOMBRAS". LISTA DE ESPERA EN EL 981 189 844

– Habrá un taller de "Magia, Péndulos y Ciencia de las sombras" los días 26, 27 y 29 de diciembre y el 3 y 4 de enero
– El 28 de diciembre tendrá lugar el concierto "Sonata del Sueño: Aquófono micronecta", con dos sesiones a las 18.00 y 20.00 horas


A partir del 26 de diciembre los niños y niñas de entre 6 y 10 años podrán participar en el taller de actividades "Magia, Péndulos y Ciencia de las Sombras", que pretende acercar a todos los públicos el fascinante mundo de las sombras y los péndulos, y su importancia en la ciencia, en el arte y en la magia. El ilusionista Kiko Pastur prepara una serie de juegos y efectos de magia basados en las sombras, en un espectáculo lúdico, didáctico e interactivo.

Se celebrarán varias sesiones los días 26, 27 y 29 de diciembre y el 3 y 4 de enero, para participar hay que inscribirse previamente llamando al teléfono 981 189 844. El precio de la actividad es de 1 euro por participante, gratis para miembros de la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias y titulares de Tarjeta 20.


Además, el 28 de diciembre tendrá lugar el concierto "Sonata del Sueño: Aquófono micronecta", con dos sesiones, a las 18.00 y 20.00 horas. Se trata de un concierto en el que se exploran las enormes posibilidades del Aquófono, un instrumento artesanal con forma de escultura sonora. Su funcionamiento se basa en regular los impactos de una serie de goteros médicos sobre una superficie sensible, desde la cual se envían señales a diversos instrumentos electrónicos donde se almacenan diferentes sonidos y escalas musicales.

Simultáneamente, sobre la cúpula del Planetario se proyectan imágenes de paisajes cósmicos, submarinos o imaginarios, así como detalles del propio Aquófono. El resultado es una lluvia musical hipnótica y relajante, un homenaje a los estados flotantes, a la frontera entre la vigilia y la ensoñación, al momento especial en el que cada espectador completa el silencio entre las gotas musicales sólo con su imaginación.

Precio de entrada al concierto es de 4 euros por persona.

A Casa das Ciencias organiza actividades especiais para Nadal

PRAZAS ESGOTADAS PARA O TALLER DE "MAXIA, PÉNDULOS E CIENCIA DAS SOMBRAS".  LISTA DE ESPERA NO 981 189 844 

 

– Haberá un taller de "Maxia, Péndulos e Ciencia das sombras" os días 26, 27 e 29 de decembro e o 3 e 4 de xaneiro
– O 28 de decembro terá lugar o concerto "Sonata do Soño: Aquófono micronecta", con dúas sesións ás 18.00 e 20.00 horas


A partir do 26 de decembro os nenos e nenas de entre 6 e 10 anos poderán participar no taller de actividades "Maxia, Péndulos e Ciencia das Sombras", que pretende achegar a todos os públicos o fascinante mundo das sombras e os péndulos, e a súa importancia na ciencia, na arte e na maxia. O ilusionista Kiko Pastur prepara unha serie de xogos e efectos de maxia baseados nas sombras, nun espectáculo lúdico, didáctico e interactivo.

Celebraranse varias sesións os días 26, 27 e 29 de decembro e o 3 e 4 de xaneiro, para participar hai que inscribirse previamente chamando ao teléfono 981 189 844. O prezo da actividade é de 1 euro por participante, gratis para membros da Asociación de Amigos da Casa das Ciencias e titulares de Tarxeta 20.

Ademais, o 28 de decembro terá lugar o concerto Sonata do Soño: Aquófono micronecta, con dúas sesións, ás 18.00 e 20.00 horas. Trátase dun concerto no que se exploran as enormes posibilidades do Aquófono, un instrumento artesanal con forma de escultura sonora. O seu funcionamento baséase en regular os impactos dunha serie de goteros médicos sobre unha superficie sensible, desde a cal se envían sinais a diversos instrumentos electrónicos onde se almacenan diferentes sons e escalas musicais. 


Simultaneamente, sobre a cúpula do Planetario proxéctanse imaxes de paisaxes cósmicas, submarinas ou imaxinarias, así como detalles do propio Aquófono. O resultado é unha choiva musical hipnótica e relaxante, unha homenaxe aos estados flotantes, á fronteira entre a vixilia e a fantasía, ao momento especial no que cada espectador completa o silencio entre as pingas musicais só coa súa imaxinación.
 

Prezo de entrada ao concerto é de 4 euros por persoa.