20 febrero 2013

La Domus acoge el «Punto científico», una tarde de ciencia y espectáculo, el viernes 22 de febrero

[Ver nota en galego]



—Una sesión de charlas, vídeos, música y teatro de ciencia para toda la familia, que comienza a las 16.30
—El innovador encuentro está organizado por la Asociación Gallega de Comunicación de Cultura Científica y Tecnológica (AGCCCT)


El viernes 22 de febrero se celebrará en la Domus un Punto Científico, que combina mini-charlas y talleres con otros formatos como el teatro, la música y el audiovisual, incluyendo animaciones en 3D. Una variedad de formatos para divulgar la ciencia se combinan en este innovador encuentro promovido por la Asociación Gallega de Comunicación de Cultura Científica y Tecnológica (AGCCCT).

La entrada es gratis hasta completar aforo y la duración del evento es de aproximadamente dos horas. Mientras tanto, el público podrá entrar y salir libremente en función de sus intereses.

Fecha y hora: viernes 22 de febrero, a las 16:30h
Lugar: Domus. c/Angel Rebollo, 91 15002 A Coruña [cómo llegar?]

El Punto Científico es un espectáculo de variedades en el que se tratarán cuestiones de astronomía, evolución, arqueología, neurociencia o química, tratadas desde enfoques que las conectan con la historia, la geografía o la cultura popular. Los socios de la AGCCCT ponen en práctica nuevos formatos para acercar la ciencia al público y despertar su curiosidad.
>> Ver programa completo


A Domus acolle o «Punto científico», unha tarde de ciencia e espectáculo, o venres 22 de febreiro
—Unha sesión de charlas, vídeos, música e teatro de ciencia para toda a familia, que comeza ás 16.30
—O innovador encontro está organizado pola Asociación Galega de Comunicación de Cultura Científica e Tecnolóxica (AGCCCT)


O venres 22 de febreiro celebrarase na Domus un Punto Científico, que combina mini-charlas e obradoiros con outros formatos como o teatro, a música e o audiovisual, incluindo animacións en 3D. Unha variedade de formatos para divulgar a ciencia combínanse neste innovador encontro promovido pola Asociación Galega de Comunicación de Cultura Científica e Tecnolóxica (AGCCCT).

A entrada é de balde ata completar aforo e a duración do evento é de aproximadamente dúas horas. Non entanto, o público poderá entrar e saír libremente en función dos seus intereses.

Data e hora: venres 22 de febreiro, ás 16:30h
Lugar: Domus. c/Angel Rebollo, 91 15002 A Coruña [como chegar?]

O Punto Científico é un espectáculo de variedades no que se tratarán cuestións de astronomía, evolución, arqueoloxía, neurociencia ou química, tratadas desde enfoques que as conectan coa historia, a xeografía ou a cultura popular. Os socios da AGCCCT poñen en práctica novos formatos para achegar a ciencia ao público e espertar a súa curiosidade.
>> Ver programa completo