21 mayo 2013

Foro sobre la importancia de los ecosistemas marinos para la Tierra, el miércoles 22 de mayo en la Domus

[Ver nota en galego]



– El 22 de mayo, a las 19.30 horas, la Domus acoge una nueva sesión de debate en la que intervendrá Ricardo Aguilar, director de investigación de Oceana.
—Comienza el segundo ciclo de discusiones enmarcadas en el proyecto europeo "Sea for Society".


Este miércoles, 22 de mayo, a las 19.30 horas, regresan a la Domus los foros de debate del proyecto europeo "Sea for Society", que en España lidera el Aquarium Finisterrae.

En esta ocasión intervendrá Ricardo Aguilar, director de Investigación de Oceana en Europa, quién charlará sobre "Lo que el mar nos ofrece. Los servicios ambientales de los océanos". Con su intervención, arranca el segundo ciclo de debates de Sea for Society, titulado “El océano, un lugar en que vivir”.

El mar, ¿pulmón de la Tierra?
Ricardo Aguilar hablará sobre la necesidad de disponer de cifras y datos para hablar de conservación. Muchos investigadores han empezado a poner números a la importancia de los ecosistemas para la alimentación, la sanidad, los ciclos fundamentales de la vida, la lucha contra la erosión, el cambio climático y todo aquello que está unido al propio origen de la crisis o que va a dificultar la salida de esta.

Los océanos siguen siendo los grandes desconocidos, pero las primeras estimaciones nos están demostrando que su productividad para las actividades humanas es enorme. Sus ecosistemas pueden producir hasta 10 veces más beneficios que los bosques tropicales. Y aún estamos empezando a comprender todo lo que el mar nos ofrece. Lo primero es nuestra existencia: sin océanos sería imposible la vida sobre la Tierra.

Tras la presentación del tema tendrá lugar un debate en el que desempeñarán un papel esencial los jóvenes colaboradores, estudiantes universitarios seleccionados para participar en el proyecto.

DOMUS. 22 mayo, a las 19:30 [¿cómo llegar?]
Entrada libre y gratuita

>> Más información: Sea for Society, un proyecto europeo que en España lidera el Aquarium Finisterrae.


Foro sobre a importancia dos ecosistemas mariños para a Terra, o mércores 22 de maio na Domus

– O 22 de maio, ás 19.30 horas, a Domus acolle unha nova sesión de debate na que intervirá Ricardo Aguilar, director de investigación de Oceana.
— Comeza o segundo ciclo de discusións enmarcadas no proxecto europeo "Sea for Society".


Este mércores, 22 de maio, ás 19.30 horas, regresan á Domus os foros de debate do proxecto europeo "Sea for Society", que en España lidera o Aquarium Finisterrae.

Nesta ocasión intervirá Ricardo Aguilar, director de Investigación de Oceana en Europa, quen charlará sobre "O que o mar nos ofrece. Os servizos ambientais dos océanos". Coa súa intervención, arrinca o segundo ciclo de debates de Sea for Society, titulado “O océano, un lugar en que vivir”.

O mar, pulmón da Terra?
Ricardo Aguilar falará sobre a necesidade de dispor de cifras e datos para falar de conservación. Moitos investigadores empezaron a pór números á importancia dos ecosistemas para a alimentación, a sanidade, os ciclos fundamentais da vida, a loita contra a erosión, o cambio climático e todo aquilo que está unido á propia orixe da crise ou que vai dificultar a saída desta.

Os océanos seguen sendo os grandes descoñecidos, pero as primeiras estimacións están a demostrarnos que a súa produtividade para as actividades humanas é enorme. Os seus ecosistemas poden producir até 10 veces máis beneficios que os bosques tropicais. E aínda estamos a empezar a comprender todo o que o mar nos ofrece. O primeiro é a nosa existencia: sen océanos sería imposible a vida sobre a Terra.

Tras a presentación do tema terá lugar un debate no que desempeñarán un papel esencial os mozos colaboradores, estudantes universitarios seleccionados para participar no proxecto.

DOMUS. 22 maio, ás 19:30 [como chegar?]
Entrada libre e gratuíta

>> Máis información: Sea for Society, un proxecto europeo que en España lidera o Aquarium Finisterrae.