29 octubre 2013

Talleres de ciencia, arte y tecnología para jóvenes en la Domus

[Ver nota en galego]



— La inscripción sigue abierta para los talleres de Tecnoarte y de Realidad aumentada.

La Domus organiza talleres, dirigidos a jóvenes entre 15 y 18 años, en los que se realizarán actividades que integran ciencia, arte y tecnología. Los talleres para los que aún hay plazas disponibles son:

KiiCS-3 Descubriendo el tecnoarte. Lunes 4 de noviembre, de 16:30 a 20:30 horas. Este taller sirve como iniciación básica a la tecnología en textiles (e-textiles). Durante el taller, los participantes construirán una funda de tela para sus teléfonos móviles y le incorporarán tecnologías electrónicas. Para ello, aprenderán a construir circuitos interactivos blandos utilizando telas e hilos capaces de conducir electricidad junto con componentes electrónicos básicos. El taller estará a cargo de Paola Guimerans, educadora y artista, profesora de la Universidad Parsons de Nueva York. Más información en creativesoftcircuits.com


KiiCS-4 Explorando con realidad aumentada. Miércoles 6 de noviembre, de 16:30 a 20:30 horas. Los participantes desarrollarán proyectos de realidad aumentada, una técnica que mezcla el mundo real con imágenes generadas por ordenador. Entre ellos, aprenderán a geolocalizar puntos de la ciudad convirtiendo en interactiva la información a la que pueden acceder desde su móvil. El taller estará a cargo del grupo de realidad aumentada de la Universidad de Santiago. Más información en ‎citius.usc.es

La participación en estos talleres, enmarcados en el proyecto europeo KiiCS (Knowledge Incubation in Innovation and Creation for Science) y financiado por la Comisión Europea, ofrece la posibilidad de participar posteriormente en los Premios KiiCS, y optar a ganar un viaje a una feria científica para contar el proyecto desarrollado en el taller.

La inscripción en los talleres, que es gratuita, debe realizarse a través de la dirección de correo electrónico domus@casaciencias.org. Los interesados deben enviar a esta dirección su nombre completo, edad, teléfono y dirección de correo electrónico de contacto, así como los talleres en los que se quiere participar.

Más información en: teléfono 981 189 840, o escribiendo a domus@casaciencias.org


Talleres de ciencia, arte e tecnoloxía para mozas e mozos na Domus

— A inscrición segue aberta para os talleres de Tecnoarte e de Realidade aumentada.

A Domus organiza talleres, dirixidos a mozas e mozos entre 15 e 18 anos, nos que se realizarán actividades que integran ciencia, arte e tecnoloxía. Os talleres para os que aínda hai prazas dispoñibles son:

KiiCS-3 Descubrindo o tecnoarte.
Luns 4 de novembro, de 16:30 a 20:30 horas. Este taller serve como iniciación básica á tecnoloxía en téxtiles (e-téxtiles). Durante o taller, os participantes construirán unha funda de tea para os seus teléfonos móbiles e incorporaranlle tecnoloxías electrónicas. Para iso, aprenderán a construír circuítos interactivos brandos utilizando teas e fíos capaces de conducir electricidade xunto con compoñentes electrónicos básicos. O taller estará a cargo de Paola Guimerans, educadora e artista, profesora da Universidade Parsons de Nova York. Máis información en creativesoftcircuits.com

KiiCS-4 Explorando con realidade aumentada. Mércores 6 de novembro, de 16:30 a 20:30 horas. Os participantes desenvolverán proxectos de realidade aumentada, unha técnica que mestura o mundo real con imaxes xeradas por computador. Entre eles, aprenderán a xeolocalizar puntos da cidade convertendo en interactiva a información á que poden acceder desde o seu móbil. O taller estará a cargo do grupo de realidade aumentada da Universidade de Santiago. Máis información en ‎citius.usc.es

A participación nestes talleres, enmarcados no proxecto europeo KiiCS (Knowledge Incubation in Innovation and Creation for Science) e financiado pola Comisión Europea, ofrece a posibilidade de participar posteriormente nos Premios KiiCS, e optar a gañar unha viaxe a unha feira científica para contar o proxecto desenvolvido no taller.

A inscrición nos talleres, que é gratuíta, debe realizarse a través da dirección de correo electrónico domus@casaciencias.org. Os interesados deben enviar a esta dirección o seu nome completo, idade, teléfono e dirección de correo electrónico de contacto, así como os talleres nos que se quere participar.

Máis información en: teléfono 981 189 840, ou escribindo a domus@casaciencias.org