29 noviembre 2013

Conoce a la ganadora del concurso escolar “Mete una vaca en el Aquarium”

[Ver nota en galego]



—El dibujo de una alumna de 3º de la ESO del IES Otero Pedrayo de Ourense resultó ganador
—El fallo de este concurso se hace público coincidiendo con el Día de la Acuicultura, que se celebra el 30 de noviembre


El pasado mes de octubre se convocó el concurso "Mete una vaca en el Aquarium", que invitaba a los escolares a realizar un diseño de una vaca decorada con motivos relacionados con la acuicultura, el tema de una exposición que se está preparando para el Aquarium Finisterrae.

De los 3.009 dibujos recibidos, de 91 centros educativos de toda Galicia, ha resultado ganador el realizado por Esperanza Valentina Castro Isdahl-Troye, alumna de 3º de ESO del IES Otero Pedrayo de Ourense.



Su diseño fue seleccionado por haber sido capaz de representar múltiples referencias de la acuicultura, incluyendo desde perspectivas históricas hasta tecnologías modernas, siendo capaz de conjugar conceptos con soluciones de gran valor expresivo. El diseño invita además a la exploración, a la reflexión y a la búsqueda de los diferentes elementos que lo componen.

Tal como figuraba en las bases del concurso, el diseño ganador servirá para pintar una escultura a tamaño real de una vaca que formará parte de la exposición en el Aquarium Finisterrae. Además, el aula de la alumna ganadora será invitada a visitar la exposición.

Desde la organización del concurso se quiere también agradecer y reconocer la participación de los más de 3.000 escolares de toda Galicia. Una gran parte de los diseños enviados demuestran un gran ejercicio de conceptualización y creatividad colectivo, con un elevada diversidad de propuestas válidas.


Coñece á gañadora do concurso escolar “Mete unha vaca no Aquarium”

—O debuxo dunha alumna de 3º da ESO do IES Otero Pedrayo de Ourense resultou gañador
—O fallo deste concurso faise público coincidindo co Día da Acuicultura, que se celebra o 30 de novembro


O pasado mes de outubro convocouse o concurso “Mete unha vaca no Aquarium”, que convidaba os escolares a realizar un deseño dunha vaca decorada con motivos relacionados coa acuicultura, o tema dunha exposición que se está preparando para o Aquarium Finisterrae.

Dos 3.009 debuxos recibidos, de 91 centros educativos de toda Galicia, resultou gañador o realizado por Esperanza Valentina Castro Isdahl-Troye, alumna de 3º de ESO do IES Otero Pedrayo de Ourense.



O seu deseño foi seleccionado por ser capaz de representar múltiples referencias da acuicultura, incluíndo desde perspectivas históricas até tecnoloxías modernas, sendo capaz de conxugar conceptos con solucións de gran valor expresivo. O deseño convida ademais á exploración, á reflexión e á procura dos diferentes elementos que o compoñen.

Tal como figuraba nas bases do concurso, o deseño gañador servirá para pintar unha escultura a tamaño real dunha vaca que formará parte da exposición no Aquarium Finisterrae. Ademais, a aula da alumna gañadora será convidada a visitar a exposición.

Desde a organización do concurso quérese tamén agradecer e recoñecer a participación dos máis de 3.000 escolares de toda Galicia. Unha gran parte dos deseños enviados demostran un gran exercicio de conceptualización e creatividade colectivo, cunha elevada diversidade de propostas válidas.






-