13 diciembre 2013

Nueva edición de los talleres de ciencia, arte y tecnología en la Domus

[Ver nota en galego]



—Una actividad dirigida a jóvenes de entre 14 y 18 años que podrán aprender, en una tarde, a diseñar videojuegos, e-textiles, circuitos electrónicos y robots
—La inscripción ya está abierta para los cuatro talleres gratuitos, que se celebrarán desde el 23 de diciembre al 14 de enero


Dentro del programa europeo KiiCS, en el que colaboran los Museos Científicos Coruñeses, la Domus organiza 4 nuevos talleres sobre tecnología, ciencia y arte dirigidos a jóvenes de entre 14 y 18 años.

La inscripción en los talleres ya está abierta y es gratuita. Los interesados deben enviar a domus@casaciencias.org su nombre completo, edad, teléfono y dirección de correo electrónico de contacto, así como los talleres en los que se quiere participar.

Cada taller tiene una duración de una tarde (entre las 16:30 y las 20:30) y se celebrarán en estas fechas:
- Inventando con e-textiles. Lunes, 23 de diciembre.
- Diseñando videojuegos. Viernes, 27 de diciembre.
- Creando robots. Viernes, 3 de enero.
- Montando circuitos. Martes, 14 de enero.

La participación en estos talleres, enmarcados en el proyecto europeo KiiCS (Knowledge Incubation in Innovation and Creation for Science) y financiado por la Comisión Europea, ofrece además la posibilidad de participar posteriormente en los Premios KiiCS, y optar a ganar un viaje a una feria científica para contar el proyecto desarrollado en el taller.

Más información en:
  981 189 840 o domus@casaciencias.org
DOMUS. c/ Angel Rebollo 91, A Coruña [¿cómo llegar?]


Nova edición dos talleres de ciencia, arte e tecnoloxía na Domus

—Unha actividade dirixida a mozas de entre 14 e 18 anos que poderán aprender, nunha tarde, a deseñar videoxogos, e-téxtiles, circuítos electrónicos e robots
—A inscrición xa está aberta para o catro talleres gratuítos, que se celebrarán desde o 23 de decembro ao 14 de xaneiro


Dentro do programa europeo KiiCS, no que colaboran os Museos Científicos Coruñeses, a Domus organiza 4 novos talleres sobre tecnoloxía, ciencia e arte dirixidos a mozas de entre 14 e 18 anos.

A inscrición nos talleres xa está aberta e é gratuíta. Os interesados deben enviar a domus@casaciencias.org o seu nome completo, idade, teléfono e dirección de correo electrónico de contacto, así como os talleres nos que se quere participar.

Cada taller ten unha duración dunha tarde (entre as 16:30 e as 20:30) e celebraranse nestas datas:
- Inventando con e-téxtiles. Luns, 23 de decembro.
- Deseñando videoxogos. Venres, 27 de decembro.
- Creando robots. Venres, 3 de xaneiro.
- Montando circuítos. Martes, 14 de xaneiro.

A participación nestes talleres, enmarcados no proxecto europeo KiiCS (Knowledge Incubation in Innovation and Creation for Science) e financiado pola Comisión Europea, ofrece ademais a posibilidade de participar posteriormente nos Premios KiiCS, e optar a gañar unha viaxe a unha feira científica para contar o proxecto desenvolvido no taller.

Máis información en: 981 189 840 ou domus@casaciencias.org
DOMUS. c/ Angel Rebollo 91, A Coruña [como chegar?]