12 mayo 2014

La Domus organiza un taller de cerámica castreña para adultos

[Ver nota en galego]



– Tendrá lugar el sábado 24 de mayo, con dos sesiones, una por la mañana de 11.15 a 14.15 horas , y otra por la tarde de 16.00 a 19.00 horas.

El taller estará dinamizado por los restauradores y ceramistas de la Fundación Terra Termarum de Castrolandín, con el objetivo de que cada participante elabore una pieza con las técnicas utilizadas en la cerámica de la Edad de Hierro. Además, se presentará el proyecto de recuperación de la cerámica castreña en Galicia y se realizará una demostración de la ejecución de una pieza con su posterior decoración.

Para participar hay que inscribirse enviando un correo electrónico a domus@casaciencias.org, a partir del martes 13 de mayo a las 9.00 horas, indicando nombre, sesión de mañana o tarde y un teléfono de contacto. La actividad es gratuita, debiendo abonar únicamente la entrada correspondiente al museo.

El taller se celebra con motivo de la exposición «La cerámica castreña en Galicia», que se puede visitar en la Domus.
A Domus organiza un taller de cerámica castrexa para adultos
– Terá lugar o sábado 24 de maio, con dúas sesións, unha pola mañá de 11.15 a 14.15 horas, e outra pola tarde de 16.00 a 19.00 horas.

O taller estará dinamizado polos restauradores e ceramistas da Fundación Terra Termarum de Castrolandín, co obxectivo de que cada participante elabore unha peza coas técnicas utilizadas na cerámica da Idade de Ferro. Ademais, presentarase o proxecto de recuperación da cerámica castrexa en Galicia e realizarase unha demostración da execución dunha peza coa súa posterior decoración.

Para participar hai que inscribirse enviando un correo electrónico a domus@casaciencias.org, a partir do martes 13 de maio ás 9.00 horas, indicando nome, sesión de mañá ou tarde e un teléfono de contacto. A actividade é gratuíta, debendo abonar unicamente a entrada correspondente ao museo.

O taller celébrase con motivo da exposición «A cerámica castrexa en Galicia», que se pode visitar na Domus.