27 junio 2014

La Casa de las Ciencias organiza un taller de creación de efectos sonoros

[Ver nota en galego]



—Habrá dos sesiones, una para adultos y otra para niños de 10 a 14 años, los días 15 y 17 de julio respectivamente, en horario de 17:00 a 20:00
—El lunes 30 de junio comienza el plazo de inscripción para esta actividad gratuita


En este taller, organizado con motivo del programa de planetario “Bacteria Mutante”, los participantes podrán conocer cómo se generaron sus espectaculares imágenes mezclando líquidos y pigmentos. Además, crearán nuevas secuencias y podrán grabar sus propios diálogos y efectos sonoros con la ayuda de los artistas de la compañía “El retrete de Dorian Gray”, que participaron en la creación de la película.

Para participar es necesario inscribirse previamente enviando un correo electrónico a javier@casaciencias.org, a partir del lunes 30 de junio a las 9 horas, indicando la sesión a la que se quiere asistir, nombre, edad, correo electrónico y teléfono de contacto.

La actividad es gratuita, debiendo abonar sólo la entrada correspondiente al museo.


A Casa das Ciencias organiza un taller de creación de efectos sonoros


—Haberá dúas sesións, unha para adultos e outra para nenos de 10 a 14 anos, os días 15 e 17 de xullo respectivamente, en horario de 17:00 a 20:00
—O luns 30 de xuño comeza o prazo de inscrición para esta actividade gratuíta


Neste taller, organizado con motivo do programa de planetario “Bacteria Mutante”, os participantes poderán coñecer como se xeraron as súas espectaculares imaxes mesturando líquidos e pigmentos. Ademais, crearán novas secuencias e poderán gravar os seus propios diálogos e efectos sonoros coa axuda dos artistas da compañía “El retrete de Dorian Gray”, que participaron na creación da película.

Para participar é necesario inscribirse previamente enviando un correo electrónico a javier@casaciencias.org , a partir do luns 30 de xuño ás 9 horas, indicando a sesión á que se quere asistir, nome, idade, correo electrónico e teléfono de contacto.

A actividade é gratuíta, debendo abonar só a entrada correspondente ao museo.