22 septiembre 2014

Las ganadoras del concurso KiiCS en Domus llegan a la final europea, el 26 de septiembre en Amsterdam

[Ver nota en galego]



– Las alumnas premiadas en A Coruña por el proyecto europeo KiiCS, del que forman parte los Museos Científicos Coruñeses a través de la Domus, alcanzan la final europea

Las autoras del diseño premiado en A Coruña, Alba Fernández González y Uxía García Vázquez, de Aulas Tecnópole del Parque Tecnolóxico de Galicia, se propusieron crear un tipo de respaldo inteligente que pudiera avisar al usuario mediante una señal luminosa si su postura era o no la correcta. Para su construcción desarrollaron un circuito eléctrico y tuvieron en cuenta la curvatura media o normal de la región lumbar de la espalda.

Ahora su trabajo ha sido seleccionado para participar, junto a otros 14 ganadores de diferentes lugares de Europa, en la final del concurso, que se celebrará el viernes 26 de septiembre en Amsterdam.

Los “Premios KiiCS-I de arte, ciencia y tecnología” fueron convocados en diciembre pasado por el Ayuntamiento de A Coruña, a través de los Museos Científicos Coruñeses, y con la colaboración de educaBarrié-Fundación Barrié. Dirigido a alumnos de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato y Ciclos Formativos en Galicia, invitaba a presentar ideas y trabajo que se distinguieran por su originalidad e innovación.

KiiCS es un proyecto financiado por la Comisión Europea y el Séptimo Programa Marco.


As gañadoras do concurso KiiCS en Domus chegan á final europea, o 26 de setembro en Amsterdam

– As alumnas premiadas na Coruña polo proxecto europeo KiiCS, do que forman parte os Museos Científicos Coruñeses a través da Domus, alcanzan a final europea

As autoras do deseño premiado na Coruña, Alba Fernández González e Uxía García Vázquez, de Aulas Tecnópole del Parque Tecnolóxico de Galicia, propuxéronse crear un tipo de respaldo intelixente que puidese avisar o usuario mediante un sinal luminoso se a súa postura era ou non a correcta. Para a súa construción desenvolveron un circuíto eléctrico e tiveron en conta a curvatura media ou normal da rexión lumbar das costas.

Agora o seu traballo foi seleccionado para participar, xunto a outros 14 gañadores de diferentes lugares de Europa, na final do concurso, que se celebrará o venres 26 de setembro en Amsterdam.

Os "Premios KiiCS-I de arte, ciencia e tecnoloxía" foron convocados en decembro pasado polo Concello da Coruña, a través dos Museos Científicos Coruñeses, e coa colaboración de educaBarrié-Fundación Barrié. Dirixido a alumnos de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato e Ciclos Formativos en Galicia, invitaba a presentar ideas e traballo que se distinguisen pola súa orixinalidade e innovación.

KiiCS é un proxecto financiado pola Comisión Europea e o Sétimo Programa Marco.