09 octubre 2014

Música y astronomía confluyen este sábado 11 de octubre en el Planetario a las 20.00

[Ver nota en galego]



- Es una actividad gratuita, por lo que se repartirán invitaciones en la recepción de la Casa de las Ciencias el mismo sábado

Este sábado 11 de octubre a las 20.00, Lluís Nacenta, profesor y ensayista especializado en música experimental, presentará la relación entre la música y las representaciones científicas en las que el cosmos aparece como un gran instrumento musical en permanente resonancia.

A continuación, Vértixe Sonora Ensemble interpretará una versión del compositor Angel Faraldo, Tierkreis, la obra que Karlheinz Stockhausen dedicó a los signos del zodiaco. Durante la interpretación, en la cúpula del Planetario se proyectarán el firmamento y las constelaciones zodiacales.

Esta actividad se enmarca dentro del ciclo de conciertos «Do Audible», patrocinado por la Xunta de Galicia.  

Música e astronomía conflúen este sábado 11 de outubro no Planetario ás 20.00

- É unha actividade gratuíta, polo que se repartirán convites na recepción da Casa das Ciencias o mesmo sábado

Este sábado 11 de outubro ás 20.00, Lluís Nacenta, profesor e ensaísta especializado en música experimental, presentará a relación entre a música e as representacións científicas nas que o cosmos aparece como un grande instrumento musical en permanente resonancia.

A continuación, Vértixe Sonora Ensemble interpretará unha versión do compositor Angel Faraldo, Tierkreis, a obra que Karlheinz Stockhausen dedicou aos signos do zodíaco. Durante a interpretación, na cúpula do Planetario proxectaranse o firmamento e as constelacións zodiacais.

Esta actividade enmárcase dentro do ciclo de concertos «Do Audible», patrocinado pola Xunta de Galicia.