19 diciembre 2014

«Do pincho e do bou», desde el 19 de diciembre nueva exposición en el Aquarium Finisterrae

[Ver nota en galego]



–La muestra fotográfica trata la historia de la pesca fresca en A Coruña, en la sala temporal Isabel Castelo

Entre 1883 y 1930, un par de generaciones de coruñeses y coruñesas convirtieron el “Muro” en el puerto de referencia de pescado fresco. En ese corto período conquistaron océanos y mercados.

Esta exposición pretende rescatar su memoria, presentando la valiosa iconografía conservada, que incluye una importante colección de fotografías históricas inéditas que reflejan la actividad pesquera, documentos procedentes de diferentes archivos nacionales y una completa colección de maquetas de embarcaciones de pesca que un día dominaron la bahía.

«Do pincho e do bou», dende o 19 de decembro nova exposición no Aquarium Finisterrae
-A mostra fotográfica trata a historia da pesca fresca na Coruña, na sala temporal Isabel Castelo

Entre 1883 e 1930, un par de xeracións de coruñeses e coruñesas converteron o "Muro" no porto de referencia de peixe fresco. Nese curto período conquistaron océanos e mercados.


Esta exposición pretende rescatar a súa memoria, presentando a valiosa iconografía conservada, que inclúe unha importante colección de fotografías históricas inéditas que reflicten a actividade pesqueira, documentos procedentes de diferentes arquivos nacionais e unha completa colección de maquetas de embarcacións de pesca que un día dominaron a baía.