09 diciembre 2014

El Planetario de la Casa de las Ciencias celebra el viernes 12 de diciembre, a las 19 horas, una charla sobre la misión de la sonda espacial Rosetta

[Ver nota en galego]



Philae: 30 días a la sombra

Un mes después de posarse sobre la superficie helada del cometa Churiumov-Guerasimenko, la sonda Philae permanece en silencio. Su accidentado descenso terminó en una región en sombra del cometa, por lo que los paneles solares no reciben la luz necesaria para recargar sus baterías. Es muy probable que ya no pueda realizar los experimentos que tenía previstos, pero eso no quiere decir que la misión deba considerarse un fracaso. Para hablar de todo ello el planetario de la Casa de las Ciencias contará con la presencia de su director técnico, Marcos Pérez Maldonado, y de Javier Pedreira "Wicho" y Borja Tosar, dos divulgadores científicos que a lo largo de los últimos meses han hecho un pormenorizado seguimiento de las aventuras de la sonda Rosetta y el módulo Philae.

Entrada gratuita, aforo limitado



O Planetario da Casa das Ciencias celebra o venres 12 de decembro, ás 19 horas, unha charla sobre a misión da sonda espacial Rosetta»

Philae: 30 días á sombra

Un mes despois de pousarse sobre a superficie xeada do cometa Churiumov-Guerasimenko, a sonda Philae permanece en silencio. O seu accidentado descenso rematou nunha rexión en sombra do cometa, polo que os paneis solares non reciben a luz necesaria para recargar as súas baterías. É moi probable que xa non poida realizar os experimentos que tiña previstos, pero iso non quere dicir que a misión deba considerarse un fracaso. Para falar de todo iso o planetario da Casa das Ciencias contará coa presenza do seu director técnico, Marcos Pérez Maldonado, e de Javier Pedreira "Wicho" e Borja Tosar, dous divulgadores científicos que ao longo dos últimos meses fixeron un pormenorizado seguimento das aventuras da sonda Rosetta e o módulo Philae.

Entrada gratuíta, aforamento limitado