27 septiembre 2014

Nuevas sesiones de la actividad infantil Meriendas en el Aquarium Finisterrae

Ver nota completa: español | galego


– El lunes 29 de septiembre se abre el plazo de inscripción para las nuevas sesiones, que se celebrarán sábados y domingos

– Pensadas para niños y niñas de entre 4 y 13 años, que realizarán una actividad y después merendarán chocolate con churros en la cantina del acuario


Las Meriendas en el Aquarium Finisterrae tendrán lugar los sábados y domingos a las 16.45 horas; la primera sesión será el 18 de octubre. Los participantes de mayor edad desarrollarán recetas de cocina con pescado recomendado en la campaña europea “Elige el pescado correcto” (liderada en España por el Aquarium Finisterrae) de la mano de cocineras especializadas en actividades educativas. Los más pequeños participarán en un cuentacuentos relacionado con el mar y los seres marinos.

Para participar en las Meriendas es necesario reservar plaza llamando, desde el lunes 29 de septiembre, al teléfono 981 189 842 a partir de las 8.30 horas. Cada niño deberá abonar una entrada reducida (4 euros) y recibirá una invitación para merendar.

La actividad es gratuita para los niños y niñas socios de la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias y para titulares de la Tarjeta Vente.

Plazas agotadas



Novas sesións da actividade infantil Merendas no Aquarium Finisterrae

- O luns 29 de setembro ábrese o prazo de inscrición para as novas sesións, que se celebrarán sábados e domingos

- Pensadas para nenos e nenas de entre 4 e 13 anos, que realizarán unha actividade e despois merendarán chocolate con churros na cantina do acuario


As Merendas no Aquarium Finisterrae terán lugar os sábados e domingos ás 16.45 horas; a primeira sesión será o 18 de outubro. Os participantes de maior idade desenvolverán receitas de cociña con peixe recomendado na campaña europea "Elixe o peixe correcto" (liderada en España polo Aquarium Finisterrae) da man de cociñeiras especializadas en actividades educativas. Os máis pequenos participarán nun contacontos relacionado co mar e os seres mariños.

Para participar nas Merendas é necesario reservar praza chamando, dende o luns 29 de setembro, ao teléfono 981 189 842 a partir das 8.30 horas. Cada neno deberá aboar unha entrada reducida (4 euros) e recibirá un convite para merendar.

A actividade é gratuíta para os nenos e nenas socios da Asociación de Amigos da Casa das Ciencias e para titulares da Tarxeta Vente.

Prazas esgotadas



25 septiembre 2014

Este sábado, una sesión especial en directo del cielo de otoño en el Planetario de la Casa de las Ciencias

Ver nota completa: español | galego


– La sesión se completará en esta ocasión con la música en directo de la cantautora coruñesa Silvia Penide

Con la llegada de la nueva estación, el sábado 27 de septiembre a las 13.00 h se presentará en el Planetario "Una noche de otoño", una sesión en directo en la que se mostrarán las novedades más importantes del firmamento en esta época del año. Además de las estrellas y constelaciones características del otoño, el público tendrá la oportunidad de conocer las últimas novedades en la exploración espacial, incluyendo la llegada de nuevas sondas al planeta Marte o el inminente aterrizaje de un ingenio de la Agencia Espacial Europea sobre la superficie de un cometa.

Los asistentes a esta primera proyección podrán disfrutar además de la música en directo de Silvia Penide, cantautora coruñesa que estos días presenta la reedición de su último disco, del que interpretará algunos temas durante la sesión.

Para asistir a esta actividad es necesario retirar una invitación. Las invitaciones se comenzarán a entregar a partir de las 12 horas del mismo sábado, a razón de dos por persona, hasta completar aforo.

Este sábado, unha sesión especial en directo do ceo de outono no Planetario da Casa das Ciencias
- A sesión completarase nesta ocasión coa música en directo da cantautora coruñesa Silvia Penide

Coa chegada da nova estación, o sábado 27 de setembro ás 13.00 h presentarase no Planetario "Unha noite de outono", unha sesión en directo na que se mostrarán as novidades máis importantes do firmamento nesta época do ano. Ademais das estrelas e constelacións características do outono, o público terá a oportunidade de coñecer as últimas novidades na exploración espacial, incluíndo a chegada de novas sondas ao planeta Marte ou a inminente aterraxe dun enxeño da Axencia Espacial Europea sobre a superficie dun cometa.

Os asistentes a esta primeira proxección poderán gozar ademais da música en directo de Silvia Penide, cantautora coruñesa que estes días presenta a reedición do seu último disco, do que interpretará algúns temas durante a sesión.

Para asistir a esta actividade é necesario retirar un convite. Os convites comezaranse a entregar a partir das 12 horas do mesmo sábado, a razón de dous por persoa, ata completar aforamento.


22 septiembre 2014

Las ganadoras del concurso KiiCS en Domus llegan a la final europea, el 26 de septiembre en Amsterdam

Ver nota completa: español | galego


– Las alumnas premiadas en A Coruña por el proyecto europeo KiiCS, del que forman parte los Museos Científicos Coruñeses a través de la Domus, alcanzan la final europea

Las autoras del diseño premiado en A Coruña, Alba Fernández González y Uxía García Vázquez, de Aulas Tecnópole del Parque Tecnolóxico de Galicia, se propusieron crear un tipo de respaldo inteligente que pudiera avisar al usuario mediante una señal luminosa si su postura era o no la correcta. Para su construcción desarrollaron un circuito eléctrico y tuvieron en cuenta la curvatura media o normal de la región lumbar de la espalda.

Ahora su trabajo ha sido seleccionado para participar, junto a otros 14 ganadores de diferentes lugares de Europa, en la final del concurso, que se celebrará el viernes 26 de septiembre en Amsterdam.

Los “Premios KiiCS-I de arte, ciencia y tecnología” fueron convocados en diciembre pasado por el Ayuntamiento de A Coruña, a través de los Museos Científicos Coruñeses, y con la colaboración de educaBarrié-Fundación Barrié. Dirigido a alumnos de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato y Ciclos Formativos en Galicia, invitaba a presentar ideas y trabajo que se distinguieran por su originalidad e innovación.

KiiCS es un proyecto financiado por la Comisión Europea y el Séptimo Programa Marco.


As gañadoras do concurso KiiCS en Domus chegan á final europea, o 26 de setembro en Amsterdam

– As alumnas premiadas na Coruña polo proxecto europeo KiiCS, do que forman parte os Museos Científicos Coruñeses a través da Domus, alcanzan a final europea

As autoras do deseño premiado na Coruña, Alba Fernández González e Uxía García Vázquez, de Aulas Tecnópole del Parque Tecnolóxico de Galicia, propuxéronse crear un tipo de respaldo intelixente que puidese avisar o usuario mediante un sinal luminoso se a súa postura era ou non a correcta. Para a súa construción desenvolveron un circuíto eléctrico e tiveron en conta a curvatura media ou normal da rexión lumbar das costas.

Agora o seu traballo foi seleccionado para participar, xunto a outros 14 gañadores de diferentes lugares de Europa, na final do concurso, que se celebrará o venres 26 de setembro en Amsterdam.

Os "Premios KiiCS-I de arte, ciencia e tecnoloxía" foron convocados en decembro pasado polo Concello da Coruña, a través dos Museos Científicos Coruñeses, e coa colaboración de educaBarrié-Fundación Barrié. Dirixido a alumnos de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato e Ciclos Formativos en Galicia, invitaba a presentar ideas e traballo que se distinguisen pola súa orixinalidade e innovación.

KiiCS é un proxecto financiado pola Comisión Europea e o Sétimo Programa Marco.


16 septiembre 2014

Los Museos Científicos Coruñeses se suman al Festival Marea Alta

Ver nota completa: español | galego


– Del 16 al 21 de septiembre se celebrarán diversas actividades en el Aquarium Finisterrae y en la Domus

Proyecciones en la Domus:
- 17 de septiembre, a las 18.30 horas. Presentación y proyección de la serie documental “Objetivo: Salvar los océanos”, de National Geographic.
- 18 de septiembre, a las 19 horas. “Los tiburones de las islas Pitcairn”, de Enric Sala, explorador de National Geographic.
- 20 de septiembre, a las 19.30 horas. Así se rodó: “Mar de un bosque encantado”, presentación y proyección del documental de Jorge Candán.

Encuentros y debates:
- 17 de septiembre, a las 20 horas en la Domus. “Sinergias y alianzas para preservar el mar”. Charla 360º en la que representantes de instituciones que trabajan en el mar buscarán puntos de encuentro.
- 18 de septiembre, a las 20.15 en la Domus. “Encuentro científico IEO: Pasado y presente de los océanos”. Una panorámica didáctica y apasionante sobre el pasado y el presente de los océanos. ¡Atrévete a descubrir aquello que ni siquiera imaginabas sobre la historia y el latido de nuestros mares!
- 19 de septiembre, a las 19 horas en el Aquarium Finisterrae. “Café con Mr.Goodfish: revelaciones mareantes en la mesa de un bar”. Un encuentro distendido, abierto y divertido en el que varios profesionales de la oceanografía y la biología marina y un actor desgranarán, en torno a un café, los secretos mejor guardados de la preservación del mar y nos animarán a repescar al científico que llevamos dentro. Actividad patrocinada por la campaña europea Mr. Goodfish.

Otros:
- 16 de septiembre, de 12 a 21 horas en el Obelisco. Se instalará una carpa en la que se facilitará material promocional del Festival y donde los más pequeños podrán decorar peces en cartulinas con mensajes de la campaña Mr. Goodfish. Actividad patrocinada por la campaña europea Mr. Goodfish.

- Persiguiendo a Mr. Goodfish. Viernes 19 de septiembre de 20 a 22 horas, sábado 20 de 6 a 12 horas, y domingo 21 de 18 a 19 horas. Una quedada fotográfica que se desarrollará a lo largo de tres días en la lonja, mercados municipales y otros escenarios. El viernes 19, Xabier Quintana ofrecerá las claves para hacer un buen reportaje fotográfico en los distintos lugares donde transcurrirá la actividad. El segundo día, los participantes en el taller podrán seguir de primera mano la ruta del pescado sostenible, del mar a la mesa. Finalmente, el domingo 21, con la presencia de Amador Lorenzo, ganador del premio Luis Ksado, tendrá lugar la proyección de las imágenes tomadas durante esta quedada fotográfica en el Kiosco Alfonso, con entrada libre hasta completar aforo. Actividad patrocinada por la campaña europea Mr. Goodfish.

- Mercado del Mar. Del 19 al 21 de septiembre en los jardines de Méndez Núñez. Un escaparate para que las empresas que están trabajando con criterios de sostenibilidad muestren sus productos y expliquen cómo es posible sacarle partido al océano sin condenar el futuro de sus fondos marinos. Además, el Mercado del Mar ofrecerá diversas actividades para todos los públicos, como presentaciones de productos, proyecciones, demostraciones y talleres. El Aquarium Finisterrae dispondrá de un espacio en el que se realizarán actividades. Organizado por la Secretaría Xeral do Mar. Con el patrocinio de la campaña europea Mr. Goodfish. Horario: viernes 19, de 17 a 21 horas, sábado 20 y domingo 21, de 12 a 15 y de 17 a 21 horas.

Programa completo en http://www.festivalmareaalta.org/


Os Museos Científicos Coruñeses súmanse ao Festival Marea Alta
– Do 16 ao 21 de setembro celebraranse diversas actividades no Aquarium Finisterrae e na Domus

Proxeccións na Domus:
- 17 de setembro, ás 18.30 horas. Presentación e proxección da serie documental "Obxectivo: Salvar os océanos", de National Geographic.
- 18 de setembro, ás 19 horas. "Os tiburóns das illas Pitcairn", de Enric Sala, explorador de National Geographic.
- 20 de setembro, ás 19.30 horas. Así se rodou: "Mar dun bosque encantado", presentación e proxección do documental de Jorge Candán.

Encontros e debates:
- 17 de setembro, ás 20 horas na Domus. "Sinerxías e alianzas para preservar o mar". Charla 360º na que representantes de institucións que traballan no mar buscarán puntos de encontro.
- 18 de setembro, ás 20.15 na Domus. "Encontro científico IEO: Pasado e presente dos océanos". Unha panorámica didáctica e apaixonante sobre o pasado e o presente dos océanos. Atrévete a descubrir aquilo que nin sequera imaxinabas sobre a historia e o latexo dos nosos mares!
- 19 de setembro, ás 19 horas no Aquarium Finisterrae. "Café con Mr.Goodfish: revelacións mareantes na mesa dun bar". Un encontro distendido, aberto e divertido no que varios profesionais da oceanografía e a bioloxía mariña e un actor debullarán, en torno a un café, os segredos mellor gardados da preservación do mar e nos animarán a repescar o científico que levamos dentro. Actividade patrocinada pola campaña europea Mr. Goodfish.

Outros:
- 16 de setembro, de 12 a 21 horas no Obelisco. Instalarase unha carpa na que se facilitará material promocional do Festival e onde os máis pequenos poderán decorar peixes en cartolinas con mensaxes da campaña Mr. Goodfish. Actividade patrocinada pola campaña europea Mr. Goodfish.

- Perseguindo a Mr. Goodfish. Venres 19 de setembro de 20 a 22 horas, sábado 20 de 6 a 12 horas, e domingo 21 de 18 a 19 horas. Unha quedada fotográfica que se desenvolverá ao longo de tres días na lonxa, mercados municipais e outros escenarios. No comezo da actividade, Xabier Quintana ofrecerá as claves para facer unha boa reportaxe fotográfica nos distintos lugares onde transcorrerá a actividade. O segundo día, os participantes no taller poderán seguir de primeira man a ruta do peixe sostible, do mar á mesa. Finalmente, o domingo 21, coa presenza de Amador Lorenzo, gañador do premio Luis Ksado, terá lugar a proxección das imaxes tomadas durante esta quedada fotográfica no Quiosco Alfonso, con entrada libre ata completar aforamento. Actividade patrocinada pola campaña europea Mr. Goodfish.

- Mercado do Mar. Do 19 ao 21 de setembro nos xardíns de Méndez Núñez. Un escaparate para que as empresas que están a traballar con criterios de sostibilidade mostren os seus produtos e expliquen como é posible sacar partido ao océano sen condenar o futuro dos seus fondos mariños. Ademais, o Mercado do Mar ofrecerá diversas actividades para todos os públicos, como presentacións de produtos, proxeccións, demostracións e talleres. O Aquarium Finisterrae dispoñerá dun espazo no que se realizarán actividades. Organizado pola Secretaría Xeral do Mar. Co patrocinio da campaña europea Mr. Goodfish. Horario: venres 19, de 17 a 21 horas, sábado 20 e domingo 21, de 12 a 15 e de 17 a 21 horas.

Programa completo en http://www.festivalmareaalta.org/