03 abril 2015

La Domus cumple 20 años

[Ver nota en galego]



– El 7 de abril de 2015 la Domus cumple 20 años, y lo celebraremos el lunes 6, aún día festivo para algunos.

– Además de un maratón de actividades ese día será gratuito en la Domus, en horario de 10.00 a 18.00.


El 7 de abril de 1995 la Domus abrió sus puertas por primera vez. Con motivo de su 20 aniversario, el próximo lunes, 6 de abril, se adelanta el cumpleaños y se celebrará una jornada festiva con una programación especial diseñada para animar la participación de los visitantes del museo.



Así, el lunes 6, cuando los escolares aún están de vacaciones, se celebrará jornada de puertas abiertas, de 10 a 18 horas. A lo largo de este día habrá una maratón de cine 3D, con sesiones a las 10, 11, 12, 13, 16 y 17 horas, en las que se proyectará la película “Titanes de la edad de hielo”, y se realizarán diversos talleres y actividades, de acuerdo con el siguiente programa:

Maratón de disecciones de ojo y corazón: cada media hora, de 10 a 14, y de 16 a 18 horas.

ExploraDomus Circuitos. Un taller para experimentar con baterías, bombillas, timbres, interruptores y otros componentes eléctricos, y crear conexiones eléctricas entre objetos de la vida diaria. De 10 a 14 y de 16 a 18 horas.



Campeonato de Powermind. Un juego mental que revela cómo se relaja el cerebro. Cuanto más te relajes, más rápido moverás el pequeño balón que tienes delante de ti y puede que consigas marcarle un gol al contrario. Se celebrarán dos campeonatos, a las 11:00 y a las 16:00 horas, con inscripción previa el mismo día en la recepción de Domus.

Campeonato de Batak. Un juego de coordinación que pone a prueba las destrezas corporales y las habilidades locomotoras Se celebrarán dos campeonatos, a las 12:30 y 17:00 horas, con inscripción previa el mismo día en la recepción de Domus.



Jornada Escornabótica. Miembros de la asociación Bricolabs estarán montando robots durante la jornada en la sala “Maker” de Domus. 



¿Nos haces un regalo? Si tienes muñecos mecánicos que ya no funcionan o ya no se usas puedes donarlos el lunes 6 de abril en la Domus; serán reciclados en las actividades de la sala “Maker” del museo. Se recogerán juguetes del tipo muñecos que andan, que hablan, coches teledirigidos, grúas, o los que tienen algún mecanismo que los hace funcionar.

A Domus cumpre 20 anos

– O 7 de abril de 2015 a Domus cumpre 20 anos, e celebrarémolo o luns 6, aínda día festivo para algúns.
– Ademais dun maratón de actividades ese día será gratuíto na Domus, no horario de 10.00 a 18.00.


O 7 de abril de 1995 a Domus abriu as súas portas por primeira vez. Con motivo do seu 20 aniversario, o vindeiro luns, 6 de abril, adiántase o cumpreanos e celebrarase unha xornada festiva cunha programación especial deseñada para animar a participación dos visitantes do museo.



Así, o luns 6, cando os escolares aínda están de vacacións, celebrarase xornada de portas abertas, de 10 a 18 horas. Ao longo deste día haberá unha maratón de cinema 3D, con sesións ás 10, 11, 12, 13, 16 e 17 horas, nas que se proxectará a película «Titáns da idade de xeo», e realizaranse diversos talleres e actividades, de acordo co seguinte programa:

Maratón de diseccións de ollo e corazón: cada media hora, de 10 a 14, e de 16 a 18 horas.

ExploraDomus Circuítos. Un taller para experimentar con baterías, lámpadas, timbres, interruptores e outros compoñentes eléctricos, e crear conexións eléctricas entre obxectos da vida diaria. De 10 a 14 e de 16 a 18 horas.

Campionato de Powermind. Un xogo mental que revela como se relaxa o cerebro. Canto máis te relaxes, máis rápido moverás o pequeno balón que tes diante de ti e poida que consigas marcarlle un gol ao contrario. Celebraranse dous campionatos, ás 11:00 e ás 16:00 horas, con inscrición previa o mesmo día na recepción de Domus.

Campionato de Batak. Un xogo de coordinación que pon a proba as destrezas corporais e as habilidades locomotoras. Celebraranse dous campionatos, ás 12:30 e 17:00 horas, con inscrición previa o mesmo día na recepción de Domus.

Xornada Escornabótica. Membros da asociación Bricolabs estarán a montar robots durante a xornada na sala «Maker» da Domus.

Fasnos un agasallo? Se tes bonecos mecánicos que xa non funcionan ou xa non usas podes doalos o luns 6 de abril na Domus; serán reciclados nas actividades da sala «Maker» do museo. Recolleranse xoguetes do tipo bonecos que andan, que falan, coches teledirixidos, guindastres, ou os que teñen algún mecanismo que os fai funcionar.