07 agosto 2015

El Aquarium Finisterrae presenta la exposición fotográfica «Berros no roncar nas ondas», de Xacobe Meléndrez

[Ver nota en galego]



–La exposición, instalada entre los módulos expositivos de la sala Maremganum y de la sala Humboldt, estará en el Aquarium Finisterrae hasta el 30 de agosto.

Esta muestra es una propuesta de reflexión sobre la relación de las personas con el mar. Se basa en imágenes, en las que el fotógrafo Xacobe Meléndrez Fassbender asume como estrategia mostrar el punto de vista del océano, y posa su mirada en centros de interés litorales, localizaciones íntimamente relacionadas con versos del académico Bernardino Graña, que es uno de los más prestigiosos poetas gallegos del mar.

Doce fotografías
Imagen y texto se complementan para provocar, en las visitas, un acercamiento sentimental a esta línea de fricción entre la sociedad y la naturaleza, que es la costa. Doce fotografías de gran formato y plasticidad, presentadas en calidad museística, intercaladas entre las diferentes instalaciones del Aquarium, dialogando con ellas y buscando sensibilizar a los asistentes sobre la necesidad de conservar con el mar.

Xacobe Meléndrez Fassbender (Tegucigalpa, 1963), fotógrafo gallego nacido en Honduras, lleva más de 15 años exponiendo regularmente, utilizando el lenguaje de la imagen para comunicar sus inquietudes vitales, casi siempre centradas en temas ambientales. Bernardino Graña (Cangas, 1932), Académico de la Lengua, fue calificado por Manuel María como "nuestro grande poeta del mar". Escribe narrativa, teatro, literatura infantil y poesía, poniendo su voz al servicio de las problemáticas sociales.

O Aquarium Finisterrae presenta a exposición fotográfica “Berros no roncar das ondas”, de Xacobe Meléndrez
– A exposición, instalada entre os módulos expositivos da sala Maremganum e da sala Humboldt, estará no Aquarium Finisterrae ate o 30 de agosto.


Esta mostra é unha proposta de reflexión sobre a relación das persoas co mar. Baséase en imaxes nas que o fotógrafo –Xacobe Meléndrez Fassbender– asume como estratexia amosar o punto de vista do océano, e pousa a súa mirada en centros de interese litorais, localiczacións intimamente relacionadas con versos do académico Bernardino Graña, que é un dos máis prestixiosos poetas galegos do mar.

Doce fotografías
Imaxe e texto se complementan para provocar, nas visitas, un achegamento sentimental a esta liña de fricción entre a sociedade e a natureza que é a costa. Doce fotografías de gran formato e plasticidade, presentadas en calidade museística, intercaladas entre as diferentes instalacións do Aquarium, dialogando con elas e buscando sensibilizar aos asistentes sobre a necesidade de conservar co mar.

Xacobe Meléndrez Fassbender (Tegucigalpa 1963), fotógrafo galego nado en Honduras, leva máis de 15 anos expoñendo regularmente, utilizando a linguaxe da imaxe para comunicar as súas inquedanzas vitas, case sempre centradas en temas ambientais. Bernardino Graña (Cangas, 1932). Académico da Lingua foi cualificado por Manuel María como “o noso grande poeta do mar”. Escribe narrativa, teatro, literatura infantil e poesía, poñendo a súa voz ao servizo das problemáticas sociais.