24 septiembre 2015

El eclipse de Luna en el Planetario de la Casa de las Ciencias

[Ver nota en galego]



– Las sesiones de planetario de la Casa de las Ciencias, durante el fin de semana del 25 al 27 de septiembre, se complementarán con una breve explicación sobre el eclipse de Luna de la madrugada del lunes.

En la madrugada del próximo lunes 28 de septiembre, la Tierra se interpondrá entre la Luna y el Sol, proyectando su sombra sobre nuestro satélite. Se producirá así una eclipse total durante el que la Luna se oscurecerá notablemente y adquirirá un leve tono rojizo.

El máximo del eclipse tendrá lugar a las 4.47 (hora peninsular española), aunque la fase de totalidad se prolongará durante algo más de una hora.

Durante el viernes 25, sábado 26 y domingo 27, todas las sesiones de planetario se complementarán con una breve explicación del fenómeno, utilizando los recursos del planetario digital.

También en las sesiones gratuitas del último sábado de mes (26 de septiembre) del "Cielo para enterados" y del "Cielo del mes", se hablará de este eclipse total de Luna.

O eclipse de Lúa no Planetario da Casa das Ciencias
– As sesións de planetario da Casa das Ciencias, durante o fin de semana do 25 ao 27 de setembro, complementaranse cunha breve explicación sobre a eclipse de Lúa da madrugada do luns.

Na madrugada do próximo luns 28 de setembro, a Terra interpoñerase entre a Lúa e o Sol, proxectando a súa sombra sobre o noso satélite. Producirase así unha eclipse total durante a que a Lúa se escurecerá notablemente e adquirirá un leve ton avermellado.

O máximo da eclipse terá lugar ás 4.47 (hora peninsular española), aínda que a fase de totalidade prolongarase durante algo máis dunha hora.

Durante o venres 25, sábado 26 e domingo 27, todas as sesións de planetario complementaranse cunha breve explicación do fenómeno, utilizando os recursos do planetario dixital.

Tamén nas sesión gratuitas do último sábado de mes (26 de setembro) do "Ceo para enterados" e do "Ceo do mes", falarase deste eclipse total de Lúa.