25 septiembre 2015

La Domus organiza talleres de robótica para escolares de Primaria y Secundaria

[Ver nota en galego]



– El plazo de preinscripción estará abierto de 8:00 a 14:00 el lunes 28 de septiembre en este formulario online

El «Club maker@domus» de tecnología robótica educativa se celebrará una vez a la semana a lo largo de un trimestre, entre el 6 de octubre y el 23 de diciembre. Los participantes realizarán un itinerario de aprendizaje en el área de la robótica educativa, pasando por diversos entornos de aprendizaje y herramientas digitales. Se organizan dos grupos, uno para estudiantes de Primaria y otro para Secundaria. A continuación se detalla en que trabajará cada uno de los clubes según las edades de los participantes.

– Club maker@domus I

Dirigido a escolares de 4º, 5º y 6º de Primaria, los participantes realizarán dos actividades:
- Mi primer robot: control de los motores y sensores del robot.
- Construye tu primer robot y aprende a programarlo. Habrá campeonatos y en la última sesión se realizará una exposición del proyecto realizado.

Se realizará los miércoles de 18:30 a 20:30 horas en la Domus, desde el miércoles 7 de octubre hasta el 23 de diciembre. El precio de la actividad es de 24,04 ? por participante (según ordenanza fiscal Nº 43. 6.1.2)

– Club maker@domus II
Dirigido a estudiantes de 1º, 2º, 3º y 4º de Secundaria que se iniciarán en distintas plataformas de robótica educativa y programación. Diseñarán un robot autónomo con motores y sensores. También aprenderán algoritmos de programación mediante un entorno gráfico.

Se realizará los martes de 18:30 a 20:30 horas en la Domus, desde lo 6 de octubre hasta el 22 de diciembre. El precio de la actividad es de 24,04 ? por participante (según ordenanza fiscal Nº 43. 6.1.2).

Inscripciones
Para participar hay que realizar una preinscripción a partir del lunes 28 de septiembre cubriendo este formulario online.

Sólo se admitirán los formularios de preinscripción que se reciban entre las 8:00 y las 14:00 horas del 28 de septiembre. Una vez confirmada la admisión, el solicitante abonará la actividad en las oficinas de la Domus, del 30 de septiembre al 2 de octubre, en horario de 9 a 14 horas.

Más información en el 981 189 840

Es una actividad en colaboración con la división tecnológica de aulaPlaneta.

A Domus organiza talleres de robótica para escolares de Primaria e Secundaria
– O prazo de preinscrición estará aberto de 8:00 a 14:00 o luns 28 de setembro neste formulario online

O «Club maker@domus» de tecnoloxía robótica educativa celebrarase unha vez á semana ao longo dun trimestre, entre o 6 de outubro e o 23 de decembro. Os participantes realizarán un itinerario de aprendizaxe na área da robótica educativa, pasando por diversas contornas de aprendizaxe e ferramentas dixitais.

Organízanse dous grupos, un para estudantes de Primaria e outro para Secundaria. A continuación detállase en que traballará cada un dos clubs segundo as idades dos participantes.

– Club maker@domus I
Dirixido a escolares de 4º, 5º e 6º de Primaria, os participantes realizarán dúas actividades:
- O meu primeiro robot: control dos motores e sensores do robot.
- Constrúe o teu primeiro robot e aprende a programalo. Haberá campionatos e na última sesión realizarase unha exposición do proxecto realizado.

Realizarase os mércores de 18:30 a 20:30 horas na Domus, desde o mércores 7 de outubro ata o 23 de decembro. O prezo da actividade é de 24,04 € por participante (segundo ordenanza fiscal Nº 43. 6.1.2)

– Club maker@domus II

Dirixido a estudantes de 1º, 2º, 3º e 4º de Secundaria que se iniciarán en distintas plataformas de robótica educativa e programación. Deseñarán un robot autónomo con motores e sensores. Tamén aprenderán algoritmos de programación mediante unha contorna gráfica.

Realizaranse os martes de 18:30 a 20:30 horas na Domus, desde o 6 de outubro ata o 22 de decembro. O prezo da actividade é de 24,04 € por participante (segundo ordenanza fiscal Nº 43. 6.1.2)

Inscricións
Para participar hai que realizar unha preinscrición a partir do luns 28 de setembro cubrindo este formulario online


Só se admitirán os formularios de preinscrición que se reciban entre as 8:00 e as 14:00 horas do 28 de setembro. Unha vez confirmada a admisión, o solicitante abonará a actividade nas oficinas da Domus, do 30 de setembro ao 2 de outubro, en horario de 9 a 14 horas.

Máis información no 981 189 840

É unha actividade en colaboración coa división tecnolóxica de aulaPlaneta.