12 noviembre 2015

La Domus acoge este fin de semana dos encuentros con el fotógrafo submarino David Doubilet

[Ver nota en galego]



– Las actividades forman parte del proyecto europeo Sea for Society, liderado en España por el Aquarium Finisterrae, y están enmarcadas en el festival Mar de Mares.

La primera cita es este viernes, 13 de noviembre, a las 19.30 horas. Doubilet presentará el "Storytelling: reinos de coral e imperios de hielo", en el que hará un recorrido visual por las historias publicadas en las revista. La entrada es libre, hasta completar aforo.

En este storytelling David Doubilet y su compañera de expediciones, y esposa, la bióloga y fotoperiodista Jennifer Hayes, relatarán cómo se sumergieron en tres ecosistemas marinos únicos en el mundo –las ricas aguas coralinas de la bahía de Kimbe, en Papua Nueva Guinea, las gélidas corrientes del Antártico y la impresionante costa del golfo de San Lorenzo– para la legendaria revista National Geographic y, además de mostrarnos sorprendentes e inéditas imágenes de los fondos marinos, nos harán testigos de todo aquello que ocurre en una expedición científica tras las cámaras y que nunca se muestra en las revistas.

El sábado 14 de noviembre se celebrará el "Obradorio de fotografía submarina: ejecución, producción y edición de un reportaje Bajo el mar". Será Impartido por David Doubilet y Jennifer Hayes a 15 participantes que se inscribieron previamente. 


Día: 13 y 14 de noviembre
Lugar: Domus, Ángel Rebollo 91. A Coruña.
Hora: 19.30 horas

A Domus acolle esta fin de semana dos encontros co fotógrafo submarino David Doubilet
– As actividades forman parte do proxecto europeo Sea for Society, liderado en España polo Aquarium Finisterrae, e están enmarcadas no festival Mar de Mares

A primeira cita é este venres, 13 de novembro, ás 19.30 horas. Doubilet presentará o “Storytelling: reinos de coral e imperios de xeo”, no que fará un percorrido visual polas historias publicadas nas revistas. A entrada é libre, ata completar espazo.

Neste storytelling David Doubilet e a súa compañeira de expedicións, e esposa, a bióloga e fotoperiodista Jennifer Hayes, relatarán cómo se mergullaron en tres ecosistemas mariños únicos no mundo -as ricas augas coralinas da baía de Kimbe, en Papua Nova Guinea, as xélidas correntes do Antártico e a impresionante costa do golfo de San Lorenzo -para a lendaria revista National Geographic e, ademais de mostrarnos sorprendentes e inéditas imaxes dos fondos mariños, farannos testemuñas de todo aquilo que ocorre nunha expedición científica tras as cámaras e que nunca se mostra nas revistas.

O sábado 14 de novembro celebraráse un “Obradorio de fotografía submarina: execución, producción e edición dunha reportaxe Baixo o mar”. Será Impartido por David Doubilet e Jennifer Hayes a 15 participantes que se inscribiron previamente.

Día: 13 e 14 de novembro
Lugar: Domus, Ángel Rebollo 91. A Coruña.

Hora: 19.30 horas