19 abril 2016

La Domus celebra un taller de introducción a la robótica

[Ver nota en galego]



– El plazo de inscripción se abre el miércoles 20 de abril.

Las personas participantes, niñas y niños de entre 6 y 12 años, podrán introducirse de forma divertida en la robótica, innovando, creando y trabajando en equipo. En el taller, impartido por Robotix Galicia, socio certificado de Lego Education, experimentarán con la fuerza y el movimiento, el equilibrio, la estabilidad y la flotación, aprendiendo ciencia y tecnología de forma lúdica.

El taller consta de 5 sesiones, los días 30 de abril, 7, 14, 21 y 28 de mayo, a las 16 y a las 17.30 horas.

Para participar hay que realizar una solicitud de inscripción a través de este formulario electrónico.
Sólo se admitirán las solicitudes de inscripción que se reciban entre las 9:00 y 15:00 horas del miércoles 20 de abril. Las personas admitidas recibirán confirmación a través de correo electrónico.

Las y los participantes deberán abonar la tasa de acceso al museo, que es de 1 euro. La actividad no tiene coste adicional.



A Domus celebra un taller de introdución á robótica
– O prazo de inscrición ábrese o mércores 20 de abril

As persoas participantes, nenos e nenas de entre 6 e 12 anos, poderán introducirse de forma divertida na robótica, innovando, creando e traballando en equipo. No taller, impartido por Robotix Galicia, socio certificado de Lego Education, experimentarán coa forza e o movemento, o equilibrio, a estabilidade e a flotación, aprendendo ciencia e tecnoloxía de forma lúdica.

O taller consta de 5 sesións, os días 30 de abril, 7, 14, 21 e 28 de maio, ás 16 e ás 17.30 horas.

Para participar hai que realizar unha solicitude de inscrición a través desde formulario electrónico. Só se admitirán solicitudes de inscrición que se reciban entre as 9:00 e 15:00 horas do mércores 20 de abril. As persoas admitidas recibirán confirmación a través de correo electrónico.

As e os participantes deberán abonar a taxa de acceso ao museo, que é de 1 euro. A actividade non ten custo adicional.