27 octubre 2016

La Domus celebra este sábado, 29 de octubre, el NanoDía, una jornada llena de actividades para descubrir la nanotecnología

[Ver nota en galego]



– Las actividades se desarrollarán de 11:30 a 14 horas y de 16 a 19.
– Una ocasión para participar en experimentos y juegos que exploran los mecanismos y fenómenos del más pequeño.


En el NanoDía se podrá explorar, de la mano del equipo investigador del CICA (Centro de Investigaciones Avanzadas de la UDC), cómo es el mundo del nano: nanotubos en aceite, plastilina magnética, observación de partículas subatómicas, nano textiles o ferrofluidos son algunos de los experimentos que se pondrán en marcha.

También habrá juegos para toda la familia, que pondrán la prueba la "nano memoria" o la "nano personalidad". Y regalos para seguir explorando en casa el mundo de lo más pequeño.

Las actividades se desarrollarán el sábado 29 de octubre, de 11:30 a 14 horas y de 16 a 19. Para participar sólo es necesario adquirir la entrada al museo, ya que las actividades no tienen coste adicional.

Proyecto europeo SeeingNano

NanoDía es un evento enmarcado en el proyecto europeo SeeingNano para la creación de nuevas herramientas de visualización que proporcionen al público una mejor comprensión y conciencia de la amplitud del campo de las nanotecnologías, incluyendo los beneficios, las dudas y los potenciales riesgos asociados a ellas. Los recursos educativos del proyecto se crearon en colaboración con profesionales de la visualización y expertos en nanotecnología, comunicación de riesgos y nanotoxicoloxía, con el fin de proporcionar a los usuarios vías científicamente rigurosas e interesantes para ver las tecnologías a nanoescala.

A Domus celebra este sábado, 29 de outubro, o NanoDía, unha xornada chea de actividades para descubrir a nanotecnoloxía
– As actividades desenvolveranse de 11:30 a 14 horas e de 16 a 19.
– Unha ocasión para participar en experimentos e xogos que exploran os mecanismos e fenómenos do máIs pequeno.


No NanoDía poderase explorar, da man do equipo investigador do CICA (Centro de Investigacións Avanzadas da UDC), como é o mundo do nano: nanotubos en aceite, plastilina magnética, observación de partículas subatómicas, nano téxtiles ou ferrofluídos son algúns dos experimentos que se poñerán en marcha.

Tamén haberá xogos para toda a familia que poñerán a proba a “nano memoria” ou a “nano personalidade”. E agasallos para seguir explorando na casa o mundo do máis pequeno.

As actividades desenvolveranse o sábado 29 de outubro, de 11:30 a 14 horas e de 16 a 19. Para participar só é necesario adquirir a entrada ao museo, xa que as actividades non teñen custo adicional.

Proxecto europeo SeeingNano

NanoDía é un evento enmarcado no proxecto europeo SeeingNano para a creación de novas ferramentas de visualización que proporcionan ao público unha mellor comprensión e conciencia da amplitude do campo das nanotecnoloxías, incluíndo os beneficios, as dúbidas e os potenciais riscos asociados a elas. Os recursos educativos do proxecto creáronse en colaboración con profesionais da visualización e expertos en nanotecnoloxía, comunicación de riscos e nanotoxicoloxía co fin de proporcionar aos usuarios vías cientificamente rigorosas e interesantes para ver as tecnoloxías a nanoescala.