08 noviembre 2016

Bajo el título "Comprime un pecho, salva una vida", la Domus acoge este jueves, 10 de noviembre, la tercera jornada de celebración del Año de la Fisiología

[Ver nota en galego]



Las actividades de esta jornada se organizan en dos partes, la primera de las cuales se desarrollará de 11 a 13 horas, con demostraciones prácticas sobre reanimación cardiorrespiratoria.

Más tarde, el mismo jueves, a las 19.30 horas, el cardiólogo del CHUAC Guillermo Aldama, dará la charla titulada "Muerte súbita: tus manos salvan vidas". La entrada a esta charla es libre, hasta, completar el espacio.

Las actividades de esta jornada están organizadas desde el Servicio de Cardioloxía del CHUAC-INIBIC.

Las jornadas del Año de Fisiología en la Domus se celebran con motivo de la conmemoración del primer centenario de la creación del Laboratorio de Fisiología en la Residencia de Estudiantes dirigido por el doctor Juan Negrín.

DOMUS
c/ Ángel Rebollo, 91, A Coruña

Baixo o título “Comprime un peito, salva unha vida”,  a Domus acolle este xoves, 10 de novembro, a terceira xornada de celebración do Ano da Fisioloxía

As actividades desta xornada organizanse en dúas partes, a primeira das cales desenvolverase de 11 a 13 horas, con demostracións prácticas sobre reanimación cardiorrespiatoria.

Máis tarde, o mesmo xoves, ás 19.30 horas, o cardiólogo do CHUAC Guillermo Aldama, dará a charla titulada “Muerte súbita: tus manos salvan vidas”. A entrada a esta charla é libre, ata completar o espazo.

As actividades desta xornada están organizadas desde o Servizo de Cardioloxía do CHUAC-INIBIC.

As xornadas do Ano de Fisioloxía na Domus celebránse co gallo da conmemoración do primeiro centenario da creación do Laboratorio de Fisioloxía na Residencia de Estudantes dirixido polo doutor Juan Negrín.

DOMUS
r/ Ángel Rebollo 91, A Coruña