22 enero 2017

El jueves 26 de enero se abre la preinscripción para las sesiones de febrero de “Aventura con las focas”

[Ver nota en galego]



- En esta convocatoria se ofrecen 80 plazas (10 participantes por día) para las sesiones que tendrán lugar los días 4, 5, 11, 12, 18, 19, 25 y 26 de febrero de 2017


El Aquarium Finisterrae propone una actividad especial de fin de semana llamada “Aventura con las focas”, una experiencia en la que se podrá participar en las tareas de preparación de la comida de las focas y en su alimentación. La actividad se celebrará sábados y domingos de febrero a las 11 horas, y está dirigida a niños y niñas mayores de 7 años, que deberán asistir con una persona adulta.

Para participar hay que preinscribirse el jueves 26 de enero a través de este formulario electrónico.

Solo se admitirán los formularios de preinscripción que se reciban entre las 10.00 y las 13:00 horas del 26 de enero.

Las personas inscritas deberán abonar solo el precio de entrada al Aquarium (excepto titulares de Tarjeta 20 y de la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias), ya que es una actividad sin coste adicional.






O xoves 26 de xaneiro ábrese a preinscrición para as sesións de febreiro de “Aventura coas focas”

- Nesta convocatoria ofrécense 80 prazas (10 participantes por día) para as sesións que terán lugar os días 4, 5, 11, 12, 18, 19, 25 e 26 de febreiro de 2017


O Aquarium Finisterrae propón unha actividade especial de fin de semana chamada “Aventura coas focas”, unha experiencia na que se poderá participar nas tarefas de preparación da comida das focas e na súa alimentación. A actividade celebrarase sábados e domingos de febreiro ás 11 horas, e está dirixida a nenos e nenas maiores de 7 anos, que deberán asistir cunha persoa adulta.

Para participar hai que preinscribirse o xoves 26 de xaneiro a través deste formulario electrónico.

Só se admitirán os formularios de preinscrición que se reciban entre as 10.00 e as 13:00 horas do 26 de xaneiro.

As persoas inscritas deberán abonar só o prezo de entrada ao Aquarium (excepto titulares de Tarxeta 20 e da Asociación de Amigos da Casa das Ciencias), xa que é unha actividade sen custo adicional.