21 enero 2017

Los Museos Científicos impulsan la jornada de divulgación ‘Naukas Coruña 2017’, que se celebrará en el Teatro Rosalía el 25 de febrero

[Ver nota en galego]



- La actividad, de carácter gratuito a través de reserva, ofrecerá a lo largo de todo el día un total de nueve charlas, bajo el lema ‘La vida, el Universo y todo lo demás’


El teatro Rosalía de Castro acogerá el día 25 de febrero la jornada de charlas científicas 'Naukas Coruña 2017', que organizan los Museos Científicos Coruñeses junto con Naukas, y que en esta edición se presenta bajo el lema ‘La vida, el Universo y todo lo demás’

La sesión matutina dará comienzo a las 10.30 horas, con la charla 'Diez millones de años no son nada', a cargo de Mariano Santander, de la Universidad de Valladolid. A las 11.15 horas, la responsable de comunicación del proyecto Nanocosmos en el ICMM-CSIC, Natalia R. Zelmanovitch, y el astrofísico en el Instituto de Astrofísica de Andalucía Manuel González protagonizarán la ponencia 'Observando en distintas longitudes de onda: de lo visible y lo invisible'. A las 12.00 horas será el turno del director técnico de la Casa de las Ciencias, Marcos Pérez Maldonado, y la propuesta 'A astronomía como cha contan', que dará paso, a las 12.45 horas, a la intervención de Elena González Ferreiro, del Grupo de Física de Altas Energías de la Universidade de Santiago, bajo el título 'El universo de lo diminuto'. Ás 13.30 horas, la charla 'Curiosidade polo dark', de la escritora y filóloga Estíbaliz Espinosa cerrará la primera parte de la jornada.

Ya por la tarde, la sesión se retomará, desde las 16.30 horas, con Carlos Briones, del Centro de Astrobiología CSIC-INTA, con la propuesta 'El origen de la vida en la Tierra...O fuera de ella?'. A continuación, Daniel Marín, del equipo de Naukas, abordará 'La fascinante variedad de planetas extrasolares', a partir de las 17.15 horas, y a las 18.00 horas, Juan Ignacio Pérez, de la Cátedra de Cultura Científica de la Universidad del País Vasco (UPV/EHU), hablará de 'Cultura y evolución humana'.

La última intervención de la jornada corresponderá al astrofísico y escritor Ignacio Santander, del Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid (ICMM), con la propuesta Y después de nosotros, que?', a las 18.45 horas, que dará paso a la despedida y cierre.

La jornada, que tendrá carácter gratuito -pero que requiere registrarse- ofrecerá un total de nueve sesiones de carácter divulgativo, y estará conducida por el humorista Víctor Grande, que ejercerá de maestro de ceremonias.

En la actividad, organizada por el Ayunatmiento con Naukas, también colaboran la Escola de Imaxe e Son da Coruña y la Cátedra de Cultura Científica de la UPV/EHU.








Os Museos Científicos impulsan a xornada de divulgación ‘Naukas Coruña 2017’, que se celebrará no Teatro Rosalía o 25 de febreiro

- A actividade, de carácter gratuíto a través de reserva, ofrecerá ao longo de todo o día un total de nove charlas, baixo o lema ‘A vida, o Universo e todo o demais’


O teatro Rosalía de Castro acollerá o día 25 de febreiro a xornada de charlas científicas 'Naukas Coruña 2017', que organizan os Museos Científicos coruñeses xunto con Naukas, e que nesta edición se presenta baixo o lema 'A vida, o Universo e todo o demais'.

A sesión matutina dará comezo ás 10.30 horas, coa charla 'Dez millóns de anos non son nada', a cargo de Mariano Santander, da Universidade de Valladolid. As 11.15 horas, a responsable de comunicación do proxecto Nanocosmos no ICMM-CSIC, Natalia R. Zelmanovitch, e o astrofísico no Instituto de Astrofísica de Andalucía Manuel González protagonizarán a ponencia 'Observando en distintas lonxitudes de onda: do visible e o invisible'. As 12.00 horas será a quenda do director técnico de la Casa de las Ciencias, Marcos Pérez Maldonado, e a proposta 'A astronomía como cha contan', que dará paso, ás 12.45 horas, á intervención de Elena González Ferreiro, do Grupo de Física de Altas Enerxías da Universidade de Santiago, baixo o tíutulo 'O universo do diminuto'. Ás 13.30 horas, a charla 'Curiosidade polo dark', da escritora e filóloga Estíbaliz Espinosa pechará a primeira parte da xornada.

Xa pola tarde, a sesión retomarase, desde as 16.30 horas, con Carlos Briones, do Centro de Astrobiología CSIC-INTA, coa proposta 'A orixe da vida na Terra...Ou fóra dela?'. A continuación, Daniel Marín, do equipo de Naukas, abordará 'A fascinante variedade de planetas extrasolares', a partir das 17.15 horas, e ás 18.00 horas, Juan Ignacio Pérez, da Cátedra de Cultura Científica da Universidade do País Vasco (UPV/EHU), falará de 'Cultura e evolución humana'.

A última intervención da xornada corresponderá ao astrofísico e escritor Ignacio Santander, do Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid (ICMM), coa proposta 'E despois de nós, que?', ás 18.45 horas, que dará paso á despedida e peche.

A xornada, que terá carácter gratuíto -pero que require rexistrarse- ofrecerá un total de nove sesións de carácter divulgativo, e estará conducida polo humorista Víctor Grande, que exercerá de mestre de cerimonias.

Na actividade, organizada polo Concello con Naukas, tamén colaboran a Escola de Imaxe e Son da Coruña e a Cátedra de Cultura Científica da UPV/EHU.