22 febrero 2017

La Domus acoge el viernes 24 de febrero una charla sobre el libro ‘Los nativos digitales no existen’

[Ver nota en galego]



El acto comenzará a las 19.30 horas con una presentación breve a cargo de Susana Lluna y Javier Pedreira (Wicho), coordinadores del libro. A continuación, habrá una charla con el público moderada por Víctor Salgado, abogado especialista en internet y nuevas tecnologías.

Los nativos digitales no existen aborda la idea de como la presencia de ordenadores y otros dispositivos digitales en la vida de la juventud hizo pensar que no necesitan que nadie les enseñe a utilizarlos. Pero esto no es así, según defiende el libro, que señala un error considerar a estas generaciones competentes en el uso de la tecnología por el mero hecho de nacer con ella.

La entrada a este acto, que tendrá lugar en el auditorio de la Domus, es libre hasta comnpletar aforo.




A Domus acolle o venres 24 de febreiro unha charla sobre o libro ‘Los nativos digitales no existen’

O acto comezará ás 19.30 horas cunha presentación breve a cargo de Susana Lluna e Javier Pedreira (Wicho), coordinadores do libro. A continuación, haberá unha charla co público moderada por Víctor Salgado, avogado especialista en internet e novas tecnoloxías.

Los nativos digitales no existen aborda a idea de como a presenza de computadores e outros dispositivos dixitais na vida da mocidade fixo pensar que non necesitan que ninguén lles ensine a utilizalos. Pero isto non é así, segundo defende o libro, que sinala un erro considerar a estas xeracións competentes no uso da tecnoloxía polo mero feito de nacer con ela.

A entrada a este acto, que terá lugar no auditorio da Domus, é libre ata completar espazo.