09 febrero 2017

La OceanoSfera, el proyector esférico digital del Aquarium, presenta dos nuevos audiovisuales

[Ver nota en galego]



- La película ‘Loop’, producida por la NASA, presenta fenómenos que suceden a escala global, mientras que ‘Mr.Goodfish’ propone una reflexión sobre el consumo y pesca sostenible de especies marinas.

La sala Maremagnum del Aquarium Finisterrae contiene un espacio que acoge un elemento especial, la OceanoSfera, un proyector esférico digital de alta definición que hace posible un espectáculo único: observar la Tierra como se ve desde el espacio. En esta pantalla esférica se muestran simulaciones de fenómenos marinos, atmosféricos y oceanográficos a escala global, realizados con datos e imágenes de agencias internacionales de investigación oceanográfica. Desde esta semana, la OceanoSfera exhibe dos nuevos audiovisuales, LOOP y Mr. Goodfish, que se suman a los dos que ya había, Blue Planet y Frozen. El público podrá ver estas dos novedades, como es habitual en el espacio, en gallego, castellano o inglés.

LOOP está producida por la NASA y se basa en imágenes y datos científicos originales de esta famosa agencia. También incluye hermosas e imaginativas secuencias de vídeo especialmente diseñadas para ser mostradas en proyectores esféricos, así como refrescantes animaciones que ayudan a comunicar la ciencia de forma excitante, accesible y emocionalmente atractiva. La película presenta fenómenos que suceden a escala global, como la cinta transportadora oceánica, la circulación atmosférica y el ciclo del auga, así como principios generales que rigen la circulación y el equilibrio en nuestro planeta.

Mr. Goodfish es un programa dirigido al público infantil que muestra el impacto de la sobrepesca sobre el equilibrio ecológico del océano. Utiliza sencillas animaciones para ilustrar sobre el funcionamiento de la cadena trófica del mar, y como una presión pesquera excesiva puede llegar a romperla. El trabajo incide en la idea de que, para poder seguir consumiendo pescado en el futuro, necesitamos comenzar a pescar de un modo más sostenible en el presente. Mr. Goodfish está patrocinado por el programa europeo del mismo nombre (http://www.mrgoodfish.com/es), desrrollado por el Aquarium Finisterrae en colaboración con los acuarios de Nausicaa (Francia) y Génova (Italia) para promover el consumo sostenible de pescados y mariscos.






A OceanoSfera, o proxector esférico dixital do Aquarium, presenta dous novos audiovisuais

- A película ‘Loop’, producida pola NASA, presenta fenómenos que suceden a escala global, mentres que ‘Mr.Goodfish’ achega unha reflexión sobre o consumo e pesca sostible de especies mariñas.


A sala Maremagnum do Aquarium Finisterrae contén un espazo que acolle un elemento especial, a OceanoSfera, un proxector esférico dixital de alta definición que fai posible un espectáculo único: observar a Terra como se ve desde o espazo. Nesta pantalla esférica móstranse simulacións de fenómenos mariños, atmosféricos e oceanográficos a escala global, realizados con datos e imaxes de axencias internacionais de investigación oceanográfica. Desde esta semana, a OceanoSfera exhibe dous novos audiovisuais, LOOP e Mr. Goodfish, que se suman a os dous que xa había, Blue Planet e Frozen. O público poderá ver estas dúas novidades, como é habitual no espazo, en galego, castelán ou inglés.

LOOP está producida pola NASA e baséase en imaxes e datos científicos orixinais desta famosa axencia. Tamén inclúe fermosas e imaxinativas secuencias de vídeo especialmente deseñadas para ser mostradas en proxectores esféricos, así como refrescantes animacións que axudan a comunicar a ciencia de xeito excitante, accesible e emocionalmente atractivo. A película presenta fenómenos que suceden a escala global, como a cinta transportadora oceánica, a circulación atmosférica e o ciclo da auga, así como principios xerais que rexen a circulación e o equilibrio no noso planeta.

Mr. Goodfish é un programa dirixido ao público infantil que mostra o impacto da sobrepesca sobre o equilibrio ecolóxico do océano. Utiliza sinxelas animacións para ilustrar sobre o funcionamento da cadea trófica do mar, e como unha presión pesqueira excesiva pode chegar a rompela. O traballo incide na idea de que, para poder seguir consumindo peixe no futuro, necesitamos comezar a pescar dun modo máis sustentable no presente. Mr. Goodfish está patrocinado polo programa europeo do mesmo nome (http://www.mrgoodfish.com/ga), desenvolvido polo Aquarium Finisterrae en colaboración cos acuarios de Nausicaa (Francia) e Xénova (Italia) para promover o consumo sustentable de peixes e mariscos.