12 agosto 2017

La Casa de las Ciencias presenta una programación especial con motivo del eclipse de Sol del 21 de agosto

[Ver nota en galego]



- No se verá desde Europa, pero será un gran acontecimiento mediático. La programación especial sobre este fenómeno, del 14 al 21 de agosto, incluye sesiones en directo y el estreno de “A vueltas con el Sol”, un audiovisual para planetarios del Observatorio Austral Europeo

El eclipse solar que el 21 de agosto cruzará América del Norte de costa a costa se convertirá en el más visto de la historia. Aunque no podrá verse desde Europa, se espera que también aquí el eclipse se convierta en un gran acontecimiento mediático, despertando el interés sobre estos fenómenos.

Por ello, entre el 14 y el 21 de agosto el planetario de la Casa de las Ciencias dedicará las sesiones en directo de las 18 horas a explicar la ciencia y la historia asociada a estos espectaculares fenómenos astronómicos. Además, en la sesión de las 13 horas comenzará a proyectarse “A vueltas con el Sol” un programa de planetario creado por el Observatorio Austral Europeo que aborda los últimos descubrimientos científicos sobre nuestra estrella.


O Planetario da Casa das Ciencias presenta unha programación especial con motivo da eclipse de Sol do 21 de agosto

- Non se verá desde Europa, pero será un gran acontecemento mediático. A programación especial do Planetario sobre este fenómeno, do 14 ao 21 de agosto, inclúe sesións en directo e a estrea de “A voltas co Sol”, un audiovisual para planetarios do Observatorio Austral Europeo

A eclipse solar que o 21 de agosto cruzará América do Norte de costa a costa converterase no máis visto da historia. Aínda que non poderá verse desde Europa, espérase que tamén aquí a eclipse convértase nun gran acontecemento mediático, espertando o interese sobre estes fenómenos.

Por iso, entre o 14 e o 21 de agosto o planetario da Casa das Ciencias dedicará as sesións en directo das 18 horas a explicar a ciencia e a historia asociada a estes espectaculares fenómenos astronómicos. Ademais, na sesión das 13 horas comezará a proxectarse “A voltas co Sol” un programa de planetario creado polo Observatorio Austral Europeo que aborda os últimos descubrimentos científicos sobre a nosa estrela.