27 septiembre 2017

El sábado 30 de septiembre la Domus celebra una jornada de puertas abiertas con motivo del festival World Biotech Tour

[Ver nota en galego]



– El museo abrirá gratuitamente de 10 a 19 horas, y acogerá numerosas actividades relacionadas con la biotecnología para todos los públicos, desde un taller de grafiti, una gymkana, un café científico o un espectáculo con la ciencia como argumento.
– El World Biotech Tour es una iniciativa internacional de la Fundación Biogen, con el respaldo de la ASTC (Asociación de Centros de Ciencia y Tecnología con sede en Washington DC), que tiene como objetivo divulgar temas relacionados con la biotecnología en museos y centros de ciencia.
– La Domus de A Coruña es uno de los cinco centros de ciencia seleccionados en todo el mundo para desarrollar las actividades de este proyecto en 2017.


El festival tiene como eje central las presentaciones al público de los y las embajadoras, trece alumnos y alumnas de cinco institutos gallegos que trabajaron con diversos proyectos de biotecnología con la colaboración de empresas y entidades relacionadas con este ámbito científico. Los centros escolares participantes son el IES Agra del Orzán (A Coruña), IES de Pastoriza (Arteixo), IES David Buján (Cambre), IES As Telleiras (Narón) y CPI dos Dices (Rois).

Un jurado valorará en la jornada del sábado las presentaciones y elegirá una para representar a la Domus en la Cumbre Mundial de Centros y Museos de Ciencia que tendrá lugar en Japón en noviembre de 2017. El fallo del trabajo ganador se dará a conocer en un acto que tendrá lugar el mismo sábado 30 de septiembre a las 18 horas.

Además, el sábado 30 habrá muchas otras actividades en la Domus en las que podrá participar el público:

LAB IN A BOX. Talleres para experimentar con la biotecnología.

CONOCE A UN CIENTÍFICO. Personal científico del Centro de Investigaciones Científicas Avanzadas (CICA) de la Universidade da Coruña y empresas biotecnológicas contarán sus proyectos en marcha.

GRAFFITTI-BIOTEC. Un taller que une ciencia y arte. Para participar hay que solicitar plaza con antelación, a través de este formulario on line.

CAZA DEL TESORO. Gymkana en la que el público participante deberá descubrir pistas ocultas en el museo.

ESPECTÁCULO DE CIENCIA. La biotecnología en clave de show.

CAFÉ CIENTÍFICO. Un café-tertulia en el que el público podrá conocer como la biotecnología forma parte de su vida.


O sábado 30 de setembro a Domus celebra xornada de portas abertas con motivo do festival “World Biotech Tour”

– O museo abrirá gratuitamente de 10 a 19 horas, e acollerá numerosas actividades relacionadas coa biotecnoloxía para todos os públicos, desde un taller de grafiti, unha xincana, un café científico ou un espectáculo coa ciencia como argumento.
– O World Biotech Tour é unha iniciativa internacional da Fundación Biogen, co respaldo da ASTC (Asociación de Centros de Ciencia e Tecnoloxía con sede en Washington DC), que ten como obxectivo divulgar temas relacionados coa biotecnoloxía en museos e centros de ciencia.
A Domus da Coruña é un dos cinco centros de ciencia seleccionados en todo o mundo para desenvolver as actividades deste proxecto en 2017.


O festival ten como eixo central as presentacións ao público dos e das embaixadoras, trece alumnos e alumnas de cinco institutos galegos que traballaron con diversos proxectos de biotecnoloxía coa colaboración de empresas e entidades relacionadas con este ámbito científico. Os centros escolares participantes son o IES Agra do Orzán (A Coruña), IES de Pastoriza (Arteixo), IES David Buján (Cambre), IES As Telleiras (Narón) e CPI dous Dices (Rois). Un xurado valorará na xornada do sábado as presentacións e elixirá unha para representar á Domus no Cume Mundial de Centros e Museos de Ciencia que terá lugar en Xapón en novembro de 2017. O dictame do traballo gañador darase a coñecer nun acto que terá lugar o mesmo sábado 30 de setembro ás 18 horas.

Ademais, o sábado 30 haberá moitas outras actividades na Domus nas que poderá participar o público:

LAB IN A BOX. Talleres para experimentar coa biotecnoloxía.

COÑECE A UN CIENTÍFICO. Persoal científico do INHIBIC, CICA e empresas biotecnolóxicas contarán os seus proxectos en marcha.

GRAFFITTI-BIOTEC. Un taller que une ciencia e arte. Para participar hai que solicitar praza con antelación, a través deste formulario on line.

CAZA DO TESOURO. Xincana na que o público participante deberá descubrir pistas ocultas no museo.

ESPECTÁCULO DE CIENCIA. A biotecnoloxía en clave de show.

CAFÉ CIENTÍFICO. Un café-faladoiro no que o público poderá coñecer como a biotecnoloxía forma parte da súa vida.