11 octubre 2017

El Aquarium Finisterrae acoge el viernes 13 de octubre las actividades del evento “Mensaje en una botella”

[Ver nota en galego]



– Talleres en el Aquarium Finisterrae el 13 de octubre de 10.30 a 19 horas.

Mensaje en una botella” es el título de un evento en el que participan miles de personas y escolares de toda España y en el que se han establecido 6 rutas de botellas ecológicas que contienen una invitación para participar realizando un reto ambiental relacionado con la salud de nuestros océanos.

Así, la Ruta Cantábrico Oeste comienza ahora en A Coruña, con un conjunto de talleres que se celebrarán en el Aquarium Finisterrae el 13 de octubre de 10.30 a 19 horas.

Los talleres, que serán realizados por estudiantes universitarios de la asociación UDCbigbang a través de la colaboración con la Unidad de Divulgación Científica y Cultural de la UDC, estarán abiertos a todo el público del Aquarium Finisterrae, y serán los siguientes:

1 - Siguiendo la pista de los microplásticos. Su origen y efecto en los ecosistemas.
2 - Especies invasoras. ¿Podemos combatirlas?
3 - Contaminación: basuras y vertidos. ¿Cómo ayudar?
4 - Tratamiento sostenible de aguas. Soluciones ecológicas. ¿Qué puede hacer la ciencia?

También se cuenta con la participación de un centenar de alumnos y alumnas del CEIP Salgado Torres de A Coruña, que acudirán en la mañana del día 13 de octubre. Además, el CEIP Salgado Torres de A Coruña recogerá la botella con la que comenzará una cadena de acciones sobre la conservación de los océanos. Será así el primero de los diferentes grupos que configuran la Ruta Cantábrico Oeste, en la que también participarán otros centros educativos como el CEIP Vicente Otero Valcárcel (Carral), junto a otras iniciativas particulares.


“Mensaje en una botella” es una iniciativa que se engloba dentro de un proyecto europeo Horizon 2020, Sea Change, que tiene como objetivo lograr un cambio radical en la forma que la gente ve el océano y cómo se relaciona con él.

O Aquarium Finisterrae acolle o venres 13 de outubro as actividades do evento “Mensaxe nunha botella”
– Talleres no Aquarium Finisterrae o 13 de outubro de 10.30 a 19 horas.

Mensaxe nunha botella” é o título dun evento no que participan miles de persoas e escolares de toda España e no que se estableceron 6 rutas de botellas ecolóxicas que conteñen unha invitación para participar realizando un reto ambiental relacionado coa saúde dos nosos océanos.

Así, a Ruta Cantábrico Oeste comeza agora na Coruña, cun conxunto de talleres que se celebrarán no Aquarium Finisterrae o 13 de outubro de 10.30 a 19 horas.
Os talleres, que serán realizados por estudantes universitarios da asociación UDCbigbang a través da colaboración coa Unidade de Divulgación Científica e Cultural da UDC, estarán abertos a todo o público do Aquarium Finisterrae, e serán os seguintes:

1 - Seguindo a pista dos microplásticos. A súa orixe e efecto nos ecosistemas.
2 - Especies invasoras. Podemos combatelas?
3 - Contaminación: lixos e verteduras. Como axudar?
4 - Tratamento sustentable de augas. Solucións ecolóxicas. Que pode facer a ciencia?


Tamén se conta coa participación dun centenar de alumnos e alumnas do CEIP Salgado Torres da Coruña, que acudirán na mañá do día 13 de outubro. Ademais, o CEIP Salgado Torres recollerá a botella coa que comezará unha cadea de accións sobre a conservación dos océanos. Será así o primeiro dos diferentes grupos que configuran a Ruta Cantábrico Oeste, na que tamén participarán outros centros educativos como o CEIP Vicente Otero Valcárcel (Carral), xunto a outras iniciativas particulares.

“Mensaxe nunha botella” é unha iniciativa que se engloba dentro dun proxecto europeo Horizon 2020, Sea Change, que ten como obxectivo lograr un cambio radical na forma que a xente ve o océano e como se relaciona con el.