06 noviembre 2017

La Domus acoge el sábado, 11 de noviembre, la Feria OSHWDem de tecnología abierta

[Ver nota en galego]



– Con motivo de esta Feria, la entrada a la Domus el 11 de noviembre será gratis de 10:00 a 20:00.

Por sexto año consecutivo la asociación de makers Bricolabs organiza la Feria OSHWDem de tecnología abierta, que se celebra cada año en la Domus, el museo científico que acoge las actividades de este grupo en su sala maker@domus.

La feria incluirá a lo largo de toda la jornada multitud de actividades, desde una exhibición de más de 50 proyectos, batallas de robots, mini charlas, concursos, competiciones y talleres, dirigidos a todo el público que se acerque a Domus este sábado, en el que la entrada será gratuita.

A Domus acolle o sábado, 11 de novembro, a Feria OSHWDem de tecnoloxía aberta
– Con motivo desta Feira, a entrada á Domus o 11 de novembro será gratis de 10:00 a 20:00.

Por sexto ano consecutivo a asociación de makers Bricolabs organiza a Feira OSHWDem de tecnoloxía aberta, que se celebra cada ano na Domus, o museo científico que acolle as actividades deste grupo na súa sala maker@domus.

A feira incluirá ao longo de toda a xornada multitude de actividades, desde unha exhibición de máis de 50 proxectos, batallas de robots, mini charlas, concursos, competicións e talleres, dirixidos a todo o público que se achegue a Domus este sábado, no que a entrada será gratuíta.