19 enero 2018

Taller de arte efímero, una actividad para público familiar en el Aquarium Finisterrae

[Ver nota en galego]



- Para participar es necesario realizar una preinscripción a través del formulario electrónico http://bit.ly/2DAPOY6, que se abrirá el lunes 22 de enero a las 10 horas

El Aquarium Finisterrae organiza dos talleres de arte efímero en el que las personas participantes podrán elaborar pequeñas esculturas y otras obras artísticas utilizando residuos y basura plástica recuperada de las playas gallegas.

Los talleres serán impartidos por artistas del colectivo Retoque Retro y de la Asociación Mar de Fábula y están destinado al público familiar, a partir de 4 años. Se celebrarán en la Sala Cornide del Aquarium Finisterrae en dos turnos, el 27 de enero y el 24 de marzo de 2018, de 11:30 a 13:30 horas.

Para participar en los talleres hay que realizar una preinscripción a través del formulario electrónico disponible en la dirección http://bit.ly/2DAPOY6, que abrirá a las 10:00 horas del lunes 22 de enero.

La actividad es gratuita, debiendo abonar exclusivamente la entrada correspondiente al museo.

Este taller está vinculado a la exposición “Mar de Plástico”, que se exhibe en la sala Isabel Castelo del Aquarium Finisterrae, y que está pensada para concienciar a los ciudadanos sobre el gran problema ecológico, ambiental y socioeconómico que supone la basura plástica marina y, de este modo, contribuir a reducir este tipo de contaminación.

Taller de arte efémera, unha actividade para público familiar no Aquarium Finisterrae

- Para participar é necesario realizar unha preinscrición a través do formulario electrónico http://bit.ly/2DAPOY6, que se abrirá o luns 22 de xaneiro ás 10 horas.

O Aquarium Finisterrae organiza dous talleres de arte efémera no que as persoas participantes poderán elaborar pequenas esculturas e outras obras artísticas utilizando residuos e lixo plástico recuperado das praias galegas.

Os talleres serán impartidos por artistas do colectivo Retoque Retro e da Asociación Mar de fábula e están destinado ao público familiar, a partir de 4 anos. Celebraranse na Sala Cornide do Aquarium Finisterrae en dúas quendas, o 27 de xaneiro e o 24 de marzo de 2018, de 11:30 a 13:30 horas.

Para participar nos talleres hai que realizar unha preinscripción a través do formulario electrónico dispoñible na dirección http://bit.ly/2DAPOY6, que abrirá ás 10:00 horas do luns 22 de xaneiro.

A actividade é gratuita, debendo abonar exclusivamente a entrada correspondente ao museo.

Este taller está vinculado á exposición “Mar de Plástico”, que se exhibe na sala Isabel Castelo do Aquarium Finisterrae, e que está pensada para concienciar aos cidadáns sobre o gran problema ecolóxico, ambiental e socioeconómico que supón o lixo plástico mariña e, deste xeito, contribuír a reducir este tipo de contaminación.