07 enero 2018

"Vai a vella morrendo, e vai aprendendo", conferencia de Moncho Núñez en el Aquarium Finisterrae

[Ver nota en galego]



El próximo jueves, 11 de enero, el exdirector de los Museos Científicos Coruñeses y del Muncyt, Ramón Núñez Centella, ofrecerá una conferencia sobre la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida, y más en concreto en el campo de las ciencias.

Hablará sobre el papel de los maestros, que consiste fundamentalmente en provocar y sugerir caminos para la educación y el aprendizaje. Y en lo tocante a las ciencias, abordará distintos conceptos que pueden tener una mayor o menor importancia a lo largo de la vida de las personas: enseñanza de la ciencia, aprendizaje de las ciencias, divulgación científica, comunicación científica, vulgarización de la ciencia o didáctica de la ciencia.

Esta charla forma parte de un ciclo de conferencias organizado por la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias con motivo de su 25 aniversario, ya que fue constituida el 13 de julio de 1993.

Entrada libre hasta completar espacio

Aquarium Finisterrae
11 de enero de 2018, a las 19.00 horas


“Vai a vella morrendo, e vai aprendendo”, conferencia de Moncho Núñez no Aquarium Finisterrae

O vindeiro xoves, 11 de xaneiro, o exdirector dos Museos Científicos Coruñeses e do Muncyt, Ramón Núñez Centella, ofrecerá unha conferencia sobre a importancia da aprendizaxe ao longo da vida, e máis en concreto no campo das ciencias.

Falará sobre o papel dos mestres, que consiste fundamentalmente en provocar e suxerir camiños para a educación e a aprendizaxe. E no tocante ás ciencias, abordará distintos conceptos que poden ter unha maior ou menor importancia ao longo da vida das persoas: ensino da ciencia, aprendizaxe das ciencias, divulgación científica, comunicación científica, vulgarización da ciencia, didáctica da ciencia.

Esta charla forma parte dun ciclo de conferencias organizado pola Asociación de Amigos da Casa das Ciencias con motivo do seu 25 aniversario, xa que foi constituída o 13 de xullo de 1993.

Entrada libre ata completar espazo

Aquarium Finisterrae
11 de xaneiro de 2018, ás 19.00 horas